اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 169

برخورد با هرگونه تخلف انتخاباتی در چالوس

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چالوس گفت: در روند فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداهای نهمین دوره مجلس با مشاهده هرگونه تخلف تبلیغاتی به شدت برخورد می‌شود.

برخورد با هرگونه تخلف انتخاباتی در چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، محمدرضا محمدحسینی شب گذشته در جمع اعضای ستاد بازرسی انتخابات شهرستان چالوس بیان داشت: شهرداری چالوس موظف است با همکاری نیروی انتظامی و فرمانداری چالوس نسبت به پلمپ مکان‌های تبلیغاتی بدون مجوز و همچنین جمع‌آوری تبلیغات غیرقانونی در سطح شهر اقدام کند.

وی اظهار داشت: مکان‌های نصب پوسترهای تبلیغاتی در سطح شهر مشخص شده است و مکان‌های ستاد نیز مشخص شده است بنابراین هرگونه تبلیغات در خارج از این محدوده تخلف تبلیغاتی محسوب می‌شود.

محمدحسینی ادامه داد: از وظایف مجریان و متولیان انتخابات توجه کامل به رعایت قانون است و اجرای این وظیفه در باشکوه برگزار شدن انتخابات نقش مهمی دارد.

رئیس ستاد بازرسی انتخابات مجلس در چالوس تصریح کرد: برپایی انتخابات بر اساس رعایت قانون این مهم را در جامعه محقق کرده که نتیجه آن توجه مردم به سرنوشت آینده خود و در نهایت حضور حداکثری آنان در پای صندوق‌های آراست.

وی تاکید کرد: وظیفه و رسالت مهم مجریان حفظ امانتداری و صیانت از خواست و نظر مردم است که اگر این امر به خوبی صورت پذیرد، انتخابات بدون تردید خروجی خوبی نیز به همراه خواهد داشت.

رئیس ستاد بازرسی انتخابات مجلس در چالوس در پایان گفت: اعضای ستاد بازرسی انتخابات شهرستان چالوس حضوری مستمر در حوزه شهرستان داشته و نظارت مطلوبی بر نحوه تبلیغات و اجرای برگزاری مطلوب نحوه انتخابات خواهند داشت.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول