اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر والیبال

میزان خراسان به مصاف گیتی پسند اصفهان می‌رود

خبرگزاری فارس: در چارچوب هفته بیستم و پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال عصر امروز تیم‌های میزان خراسان و گیتی پسند اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

میزان خراسان به مصاف گیتی پسند اصفهان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری میزان، سرمربی تیم میزان خراسان اظهار داشت: تنها هدف بازیکنان این تیم در مصاف با گیتی پسند اصفهان کسب پیروزی و بهبود شرایط تیمی است.

جبار قوچان‌نژاد افزود: اگر چه این تیم به لحاظ مهره و بازیکنان از وضعیت بسیار بهتری نسبت به ما برخوردار است اما می‌دانیم که رأی اخیر کمیته انضباطی بر روحیه بازیکنان گیتی پسند تأثیر گذاشته است و امیدواریم که در این مسابقه بتوانیم نتیجه به نفع والیبال خراسان پیش ببریم.

وی ادامه داد: از نظر انگیزه بازیکنان، بدون شک تیم ما برتری دارد و تنها هدفی که در این مسابقه دنبال می‌کنیم شکست گیتی پسند و کسب رضایت هواداران والیبال خراسان است.

قوچان‌نژاد در ارتباط با مصدومان تیمش نیز گفت: مجتبی غیاثی کماکان با مشکل مصدومیت مواجه است و در این مسابقه نیز نمی‌توانیم از وجود این بازیکن بهره‌مند شویم اما قطعا بازیکنان دیگر می‌توانند جایگزین خوبی برای وی باشند.

سرمربی میزان در ارتباط با نتایج ضعیف این تیم نیز با اشاره به حمایت‌های همه جانبه اسپانسر مالی گفت: واقعیت این است که دیگر نمی‌توانیم بحث دیر بسته شدن تیم را پیش بکشیم، امیدمان این است که این فصل را به خیر و خوشی بگذرانیم تا در آینده بتوانیم با برنامه‌ریزی بهتری پیش برویم.

وی افزود: مسئولان موسسه مالی و اعتباری میزان کمک‌های خوبی به تیم کرده‌اند و باید بگویم شاید از معدود تیم‌های لیگ برتری هستیم که تمام حق و حقوق‌مان تا به امروز پرداخته شده است و هیچگونه دغدغه مالی در این زمینه نداشته‌ایم.

تیم میزان که در هفته‌های اخیر در مقابل حریفانش نتایج قابل قبولی را بدست نیاورده است، این هفته به مصاف تیمی می‌رود که به تازگی با رأی کمیته انضباطی مبنی بر شکست سه بر صفر برابر کاله آمل مواجه شده است و به لحاظ روحی و روانی در شرایط نامساعدی قرار داد.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول