اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان خبر داد

دستگیری 240 سوداگر مرگ در خوزستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان از دستگیری 240 سوداگر مرگ و کشف بیش از 16 کیلوگرم انواع مواد مخدر در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

دستگیری 240 سوداگر مرگ در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه پلیس خوزستان، سرهنگ علی شوهانی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، راه‌های اصلی و فرعی و کوره راه‌ها با هدف تشدید برخورد با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر با تمام توان اطلاعاتی و عملیاتی به اجرای طرح پرداختند.

وی افزود: مأموران پلیس در اجرای این طرح، 240 سوداگر مرگ را که در امر قاچاق، توزیع، حمل، مشارکت در حمل، نگه‌داری و خرده‌فروشی مواد فعالیت می‌کردند دستگیر و مقدار 16 کیلو و 404 گرم انواع مواد مخدر را کشف کردند.

شوهانی در ادامه از انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر توسط مأموران پلیس مبارزه با مخدر شهرستان هندیجان خبر داد و گفت: مأموران پلیس پس از انهدام باند قاچاق مواد مخدر، هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در خصوص دیگر کشفیات این طرح گفت: مأموران پلیس در اجرای طرح مذکور 2 هزار و 388 عدد انواع قرص روان‌گردان، سه حقه وافور، دو دستگاه خودور و مقداری ابزار و آلات استعمال مواد مخدر را نیز کشف کردند.

 شوهانی در خاتمه خاطرنشان کرد: در این راستا 215 فقره پرونده قضایی تشکیل و دستگیر شدگان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول