اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:

ورزش باید در لایه‌های مختلف جامعه متجلی شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ورزش باید در لایه‌های مختلف جامعه متجلی شود اما جای تأسف دارد که بر اساس آمار رسمی تعداد بیمه شدگان ورزشی کشور نسبت به جمعیت کل کشور درصد کمی را تشکیل می‌دهد.

ورزش باید در لایه‌های مختلف جامعه متجلی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رشید خدابخش در گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور که در سرای ورزشکاران اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس آماری که اداره بهداشت و درمان استان اصفهان اعلام کرده 85 درصد جامعه آماری مورد بررسی یکی از عوامل ریسک را دارند که آمار بسیار هشداردهنده‌ای است و تکلیف ما را به عنوان متولیان سنگین می‌کند.

وی اضافه کرد: روابط عمومی به عنوان رابط بین مردم و رسانه‌ها باید مشوق مردم برای تمایل به سمت ورزش و خوراک خبری دادن به رسانه‌ها و افکار عمومی باشد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: هدف نهایی ورزش ارتقای سطح سلامت مردم است و باید در این مسیر از ورزش حرفه‌ای، همگانی، قهرمانی و توسعه فرهنگ ورزش استفاده کنیم و اگر ارتقای سلامت مردم را تکلیف بدانیم، نوع انتقال مفاهیم تغییر پیدا می‌کند.

وی با اشاره به تلفیق سازمان تربیت بدنی و سازمان جوانان افزود: تشکیل وزارت خانه ورزش و جوانان اقدام هوشمندانه‌ای است زیرا هیچ ارگانی مانند ورزش درک درستی از روحیات جوانان ندارد.

خدابخش با بیان اینکه وزیر ورزش مدیری دانشگاهی و استراتژیک محور است، گفت: وزیر ورزش دیدگاه بسیار مثبتی نسبت به ورزش همگانی دارد و علاوه بر اینکه ورزش قهرمانی را در جای خود تقویت می‌کند، ورزش حرفه‌ای نیز به عنوان یک هدف راهبردی دنبال می‌کند.

وی افزود: ایجاد معاونت فرهنگی در وزارت خانه ورزش و جوانان نشان می‌دهد که وی به ارتقاء فرهنگ در ورزش واقف است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول