اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/نشست‌های انتخاباتی در دفتر خبرگزاری فارس خراسان ‌جنوبی/

استقبال گسترده گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی از نشست‌های فارس

خبرگزاری فارس: دعوت عمومی سرپرستی خبرگزاری فارس خراسان جنوبی برای حضور گروه‌ها و چهره‌های سیاسی در نشست‌های انتخاباتی این سرپرستی با استقبال بی‌نظیری همراه شده است.

استقبال گسترده گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی از نشست‌های فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بعد از اینکه نخستین نشست خبری کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به منظور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یکشنبه 30 بهمن‌ ماه در سرپرستی خبرگزاری فارس خراسان‌ جنوبی برگزار شد، جمعی از گروه‌ها و چهره‌های سیاسی خواستار حضور در این نشست‌ها شدند.

روز پنجم این نشست‌ها با استقبال بالایی همراه بود که حکایت از شور بالای انتخاباتی در خراسان جنوبی دارد.

از بامداد امروز فرمانداران فردوس، بشرویه و درمیان، اساتید دانشگاه، فعالان دانشجویی استان مهمان خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی بودند که در مجموع بیش از شش نشست 2 ساعته برگزار شده است.

فردا نیز این سرپرستی میزان بیش از 20 فعال سیاسی و کاندیدا و روسای ستادهای انتخاباتی آنان خواهد بود.

سرپرستی خبرگزاری فارس خراسان جنوبی به آدرس بیرجند، بلوار جماران، خیابان عبدالعلی بیرجندی، عبدالعلی یک، اولین واحد جنوبی با هماهنگی قبلی آماده برگزاری میزگردهای مختلف است.

پیش‌بینی می‌شود از روز پنج‌شنبه شاهد حضور بیش از 30 فعال سیاسی در این سرپرستی باشیم که تاکنون برنامه حضور 18 نفر نهایی شده است.

این نشست‌ها از ساعت 8 بامداد آغاز می‌شود و تا ساعت 23 ادامه دارد.

سرپرست خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی از تمام کاندیداهای مجلس و رؤسای ستادهای انتخاباتی آنان دعوت کرد برای حضور در این نشست‌ها با این سرپرستی به شماره 4439915 و دورنگار 4439925 با پیش‌شماره 0561 تماس بگیرند.

احسان مداح اظهار داشت: روزانه نشست‌های متعددی با اقشار مختلف در زمینه مشارکت حداکثری برگزار می‌شود و تشکل‌های سیاسی، احزاب و گروه‌های مختلف استانی و شهرستانی می‌توانند در این نشست‌ها شرکت کنند.

وی تصریح کرد: خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی برای انتشار هرگونه مطلبی که به حضور حداکثری مردم در انتخابات بیانجامد، آمادگی دارد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول