اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان خبر داد

اجرای 26 پروژه اقتصادی توسط جمعیت هلال‎احمر گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در سال جهاد اقتصادی 26 پروژه اقتصادی جمعیت هلال‌احمر گلستان در دست اقدام قرار گرفت.

اجرای 26 پروژه اقتصادی توسط جمعیت هلال‎احمر گلستان

مجتبی اکبری در گفت‎وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی جمعیت هلال‌احمر عمده کار خود را با تأسی از سخنان مقام معظم رهبری در کل جمعیت بر مبنای خودکفایی اقتصادی قرار داده است.

وی تصریح کرد: یکی از اقداماتی که در این سال انجام داده‎ایم به عنوان یک نهاد عمومی منابع اقتصادی را افزایش داده‌ایم‌ تا خدمات بیشتری را برای مردم ارائه دهیم.

وی افزود: بر همین اساس در اولین اقدام کارخانه سرنگ‌سازی را راه‎اندازی کردیم که یک فعالیت بزرگ اقتصادی بشمار می‎آید و به طور مستقیم برای 200 نفر اشتغال به وجود می‎آورد.

اکبری با بیان اینکه 200 میلیارد تومان اعم از ارزی و ریالی حجم اعتبار این کارخانه است اذعان داشت: برای راه‎اندازی این کارخانه همکاری‎های خوبی از طرف استانداری و شخص استاندار صورت گرفت، همچنین زمین این کارخانه را در شهرک‌های صنعتی آق‎قلا به صورت رایگان در اختیار ما قرار دادند که راه‎اندازی آن تحول بزرگی را در منطقه ایجاد خواهد کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر گلستان پروژه ساختمان چند منظوره امدادی و توان‎بخشی را از دیگر برنامه‎های اقتصادی در دست اقدام جمعیت هلال‌احمر گلستان برشمرد و تاکید داشت: این پروژه را در مرکز شهر گرگان پیگیری می‎کنیم و به اعتقاد خیلی‎ها که عنوان داشتند این ساختمان اداری است باید خاطر نشان کنم که این یک ساختمان خدمات‌دهی برای مردم است و انواع کلینیک‎های تخصصی، داروخانه، سیستم توانبخشی، برای مردم راه‎اندازی می‎شود و اغلب این خدمات در استان وجود ندارد و جمعیت هلال‌احمر در قالب یک مدل اقتصادی در مرکز شهر ایجاد می‎کند.

وی بیان داشت: متاسفانه برخی جوسازی کرده‎اند که هلال‌احمر می‎خواهد در مرکز شهر ساختمان اداری احداث کند که این درست نیست چون رسالت اصلی ما خدمات‌دهی به سوانح دیدگان و افراد در بیرون شهر است و اگر در مرکز شهر استقرار داشته باشیم نمی‎توانیم به موقع در محل حادثه حاضر شویم.

اکبری افزود: به این ساختمان خدماتی نیز 12 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده و میانگین برای 100 نفر ایجاد شغل می‎کند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول