اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزیدگان جشنواره علمی در رشت معرفی شدند

خبرگزاری فارس: جشنواره علمی مقاله‌نویسی دانشجویان و طلاب امیدآفرین کمیته امداد با عنوان «تا افق آینده» با معرفی برترین‌ها در رشت به کار خود پایان داد.

برگزیدگان جشنواره علمی در رشت معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت معاون فرهنگی دانشگاه گیلان در همایش علمی مقاله‌نویسی دانشجویان و طلاب امیدآفرین کمیته امداد با عنوان تا «افق آینده» در تالار حکمت دانشگاه گیلان اظهار داشت: در سال 1342 زمانی که امام خمینی (ره) پایه‌گذار انقلاب اسلامی حرکت خود را آغاز کردند، پیش‌بینی می‌کردند که مبارزان دست‌خوش مشکلاتی شوند به همین منظور دستور به حمایت زندانیان سیاسی در قالب کمیته‌ای را صادر کردند.

ایرج شاکرنیا با اشاره به اینکه کمیته امداد وظیفه مراقبت و حمایت از زندانیان سیاسی در سال‌های 1356 و 1357 را به عهده داشت تصریح کرد: این کمیته 22 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شکل قانونی و ساختاری خود را پیدا کرد.

وی ادامه داد: این کمیته تا امروز حامل خدمات و کمک‌های بسیار زیادی برای قشرهای محروم بوده و توانسته است بسیاری از توانایی‌ها در خانواده‌های محروم را کشف و به جامعه اهدا کند.

به گفته این مسئول در فرصت بسیار کوتاه از زمان فراخوان جشنواره مذکور بیش از 70 مقاله به دبیرخانه ارسال شد.

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: در گیلان بالغ بر چهار هزار دانشجو و 23 هزار دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد هستند.

 عباس بهزاد‌لنگرود یکی از رویکردهای امسال نهاد کمیته امداد را پرداختن به برگزاری همایش‌های علمی و پژوهشی عنوان کرد.

وی با تصریح بر اینکه حضور دانشجویان در کانون‌های دانشجویی و این نهاد بسیار موثر است خاطر نشان کرد: از بین 70 اثر رسیده به دبیرخانه، 10 اثر به عنوان مقالات برتر شناخته شد.

این مسئول ادامه داد: صابر سرسری، خورشید نوزاد، زهرا رزمی، عباس سلحشور، فاطمه مقصودی، فاطمه غلامی، سیده لادن حسنی، مجتبی عبداللهی و هاجر خسروی همگی از گیلان حائز رتبه‌های نخست تا دهم شدند.

به گزارش فارس در این مراسم از 10 مقاله برتر با اهدای تندیس، لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول