اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی:

برگزاری همایش‌ها جرقه‌ای را در افکار محققان روشن می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی گفت: بر این باوریم که می‌توان با این گونه همایش‌ها جرقه‌ای را برای دانش‌پژوهان و محققان روشن کرد.

برگزاری همایش‌ها جرقه‌ای را در افکار محققان روشن می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، خیرالله محمودی عصر امروز در مراسم اختتامیه کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی که در سالن اجتماعات استاد علی دوانی دانشگاه کازرون برگزار شد، اظهار کرد: در جهان امروز فناوری اطلاعات بر تمام زمینه‌های زندگی انسان‌ها چه از نظر فردی چه از نظر اجتماعی تأثیر گذاشته است به گونه‌ای که اگر در گذشته آشنا نبودن با خواندن و نوشتن بی‌سوادی محسوب می‌شد امروزه آشنا نبودن با فناوری اطلاعات و ابزار و کاربرد‌های آن بی‌سوادی شناخته می‌شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت این پدیده و تأثیر آن بر جوانب مختلف اقتصاد و نامگذاری سال 1390 از طرف مقام معظم رهبری با عنوان سال جهاد اقتصادی، دانشگاه سلمان فارسی کازرون تصمیم گرفت تا با برگزاری این کنفرانس در این حرکت عظیم که با فرمان رهبر معظم انقلاب شروع شد، سهمی هرچند ناچیز داشته باشد.

این مسؤل ادامه داد: اگر چه این دانشگاه تازه تأسیس و نوپا است و از نظر ظاهر امکانات وسیعی در اختیار ندارد اما به جرأت می‌توان ادعا کرد که اعضای اجرایی و علمی آن همتی بلند و نگاهی دوراندیش دارند و بر این باورند که می‌توان با این گونه همایش‌ها جرقه‌ای را برای دانش‌پژوهان و محققان روشن کرد.

معاون آموزشی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در پایان سخنان خود از تمام دست‌اندرکاران این کنفرانس به ویژه علیرضا دهقان دبیر علمی کنفرانس و دانشجویان تلاشگر رشته فناوری اطلاعات این دانشگاه که با جدیت و کوششی خستگی‌ناپذیر برای برگزاری هر چه بهتر این کنفرانس تلاش داشتند تشکر کرد. 

به گزارش فارس، در این مراسم با اهدای لو ح و تندیس از پنج مقاله برتر، سخنرانان ویژه و کمیته علمی کنفرانس تقدیر شد.

کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی که از چهارشنبه این هفته به مدت دو روز ادامه یافت، عصر امروز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول