اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هیئتی از بصره برگزار شد‌

نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی با محوریت صادرات در اهواز

خبرگزاری فارس: نمایشگاه یک‌روزه توانمندی‌های اقتصادی با محوریت صادرات در محل نمایشگاه دائمی اهواز برگزار می‌شود.

نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی با محوریت صادرات در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،‌ شامگاه امروز نمایشگاه یک‌روزه توانمندی‌های اقتصادی با محوریت صادرات برای فراهم کردن زمینه بازدید و آشنایی هیئت اعزامی از بصره و عراق به خوزستان،‌ از توانمندی‌های اقتصادی استان برگزار شد.

سرپرست سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت خوزستان در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز،‌ با اشاره به رتبه دوم و سوم کشور عراق در شراکت تجاری با ایران اظهار کرد: این رتبه‌ها جایگاه بازار عراق را برای مسئولان در ایران روشن‌‌تر کرده، ‌به گونه‌ای که با حرکت به سمت بازار عراق، ‌امکانات و تسهیلات خوبی را برای حضور در آن کشور فراهم می‌کنند.

امیرحسین نظری هدف از این بازدید را ایجاد زمینه‌ای برای افزایش مراودات تجاری دو استان عنوان کرد و افزود: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تولید صادرات محور تصمیم گرفتیم از ظرفیت به وجود آمده از سفر هیئت اعزامی به استان بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت مکانی و همزمانی این نمایشگاه با نمایشگاه فروش بهاره بسیاری از واحدها امکان ثبت نام و حضور در این نمایشگاه را نیافتند و این نمایشگاه تنها چکیده‌ای از توانمندی‌های استان را به نمایش گذاشته است.

نظری خاطرنشان کرد: بعد از ادغام دو سازمان صنایع و معادن و بازرگانی همه واحدهای تولیدی متوسط و بزرگ خوزستان،‌ به طور مشخص و متمرکز بحث صادرات را در حوزه خود پیگیری می‌کنند.

این نمایشگاه با حضور بیش از 60 غرفه در محل نمایشگاه دائمی اهواز برگزار شد که صادرکنندگان یا واحدهایی که آمادگی صادرات را در زمینه‌های صنایع غذایی و آشامیدنی،‌ مصالح ساختمانی،‌ صنایع فلزی، پوشاک و صنایع شیمیایی داشتند در آن حضور یافتند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول