اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

نخبگان را به خبرگان بفرستید

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کار مجلس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل مردم در انتخاب نخبه‌ترین افراد نهایت دقت را داشته باشند.

نخبگان را به خبرگان بفرستید

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در نخستین همایش خواهران طلبه استان مرکزی اظهار داشت: مجلس مهم‌ترین رکن از ارکان کشور است و به همین دلیل کسانی که راهی مجلس می‌شوند باید نخبه‌ترین افراد بوده و از تعهد و تخصص لازم برخوردار باشند.

وی با اشاره به لزوم مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات تصریح کرد: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی در انقلاب اسلامی است و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره در انتخابات حضوری دشمن‌کش داشته‌اند.

امام جمعه اراک بر ضرورت حضور همیشگی مردم در انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: در هیچ کشوری انتخابات به مانند ایران اسلامی با حضور پرشور مردم برگزار نمی‌شود و می‌توان گفت برگزاری انتخابات در ایران در هیچ کشوری نظیر ندارد.

دری‌نجف‌آبادی اظهار کرد: یکی از اصول اساسی در انتخابات برگزیدن اصلح‌ترین فرد است، که باید برای انتخاب اصلح‌ترین گزینه به معیارهای مورد نظر مقام معظم رهبری توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه بصیرت و بلوغ سیاسی ملت ایران با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی نمایان می‌شود افزود: مسئولان و نامزدهای انتخاباتی باید با کار مضاعف زمینه برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات را فراهم سازند.

استاندار مرکزی نیز گفت: انتخابات صحنه آزمایش ملت ایران است که بدون شک در این امتحان نیز بار دیگر ملت ایران سربلند بیرون خواهد آمد.

علی‌اکبرشعبانی‌فرد با اشاره به اهمیت کار حوزه‌های علمیه بیان داشت: حوزه‌های علمیه در نشر و ترویج معارف اسلامی و هدایت جامعه نقش بسیار مهمی بر عهده دارند که باید برای توسعه و نشر معارف اسلامی تلاش خود را بیشتر کنند.

وی تصریح کرد:  ترویج امر به معروف و نهی از منکر، گسترش فرهنگ نماز و تربیت اسلامی از مسائل مهمی است که حوزه‌های علمیه باید به آن توجه کنند.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول