اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا:

مردم با انتخاب نمایندگان اصلح حماسه بزرگی خلق خواهند کرد

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا گفت: مردم با انتخاب نمایندگان اصلح حماسه بزرگی خلق خواهند کرد.

مردم با انتخاب نمایندگان اصلح حماسه بزرگی خلق خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رضوانی ظهر امروز در جشنواره استانی امتنان از کارگران و گروه‌های کار، واحدها و تعاونی‌های نمونه استان آذربایجان‌شرقی، پیدایش موج بیداری در جهان را از دستاوردهای تردیدناپذیر انقلاب اسلامی دانست.

وی افزود: آگاهی‌بخشی، استکبارستیزی، بیداری اسلامی و انقلاب‌های مردمی از ثمره‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران است.

رضوانی تصریح کرد: با وجود کینه‌توزی و خصومت‌ورزی مستمر استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی، ملت ایران با آزمودن سناریوهای تهدید و تحریم ملت بزرگ ایران نه تنها لحظه‌ای از آرمان‌های بلند و انقلابی خود درنگ نکرده است بلکه مصمم‌تر در سایه مجاهدت‌های علمی فرزندان و نخبگان جوان توانسته است ابهت و هیبت استکبار جهانی را بشکند.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا در ادامه یادآور شد: در سال جهاداقتصادی مدیران و صنعتگران آذربایجان‌شرقی همچون فرزندان متدین و باعزت خود عاشورایی وارد میدان و رزم با استکبار شده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حماسه‌های ملت ایران در 33 سال گذشته افزود: ملت بزرگ ایران در 22 بهمن امسال و در انتخابات مجلس شورای اسلامی با انتخاب نمایندگان اصلح حماسه بزرگی چون گذشته خلق خواهند کرد که با این حماسه‌ها دشمن مایوس‌تر و تاامیدتر خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا تاکید کرد: انتخابات اسفندماه عرصه نمایش اقتدار ملی ملت ایران به جهانیان بوده که امید است حماسه‌ای دیگر در پای صندوق‌های رای توسط ملت همیشه در صحنه خلق شود تا امید دشمن نظیر 33 سال گذشته به یاس تبدیل شود.

وی تصریح کرد: با تمام دسیسه‌های دشمن مردم با حضور خود در صحنه انتخابات خواب‌های آنها را آشفته خواهند کرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول