اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان:

انتخاب نماینده اصلح با مشارکت حداکثری مردم محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان کردستان با تاکید بر انتخاب کاندیداهای اصلح و متخصص‌ترین نامزدهای انتخاباتی مجلس نهم گفت: حضور مردم در انتخابات و آرای آنها تنها مرجع انتخاب نماینده اصلح برای راهیابی به مجلس است.

انتخاب نماینده اصلح با مشارکت حداکثری مردم محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ایرج حسن‌زاده شنبه شب در جلسه توجیهی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کردستان در سنندج اظهار داشت: ماهیت نظام جمهوری اسلامی ایران مردمی است و در قانون اساسی نیز بر نقش محوری مردم در تعیین سرنوشت خود از طریق انتخابات تاکید شده است.

وی افزود: در این راستا همه موظف به صیانت از آرای مردم برای تحقق اهداف متعالی انقلاب و احترام به حقوق آنان بر مبنای قانون هستیم.

حسن‌زاده ادامه داد: با توجه به انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و رئیس جمهور از طریق مردم، در حقیقت باید گفت که آرای مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی از جایگاه ویژه و قداست خاصی برخوردار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: امیدواریم با توجه به درک والای مردم کردستان و حضور آنها در عرصه‌های انقلاب در انتخابات 12 اسفندماه نیز شاهد مشارکت حداکثری آنان باشیم.

وی وظیفه نمایندگان منتخب مردم در مجلس را خطیر برشمرد و از کاندیداهای تأیید صلاحیت شده خواست تا در صورت انتخاب و کسب آرای لازم با شناخت کامل از نیازمندی‌های حوزه انتخابیه خود و به دور از هرگونه حاشیه و مسائل غیر ضروری به دنبال تحقق خواسته‌های به حق و اصولی مردم باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان از آغاز مراحل تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کردستان خبر داد و افزود: این تبلیغات تا پایان روز دهم اسفندماه ادامه خواهد یافت و کاندیداها می‌توانند بر اساس قوانین ستاد انتخابات و رعایت موازین اجرایی در حوزه انتخابیه خود تبلیغ کنند.

حسن‌زاده تاکید کرد: بر طبق برنامه زمان‌بندی شده ستاد انتخابات وزارت کشور زمان تبلیغات کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کردستان همزمان با سراسر کشور از چهارم اسفندماه آغاز و تا پایان روز دهم اسفندماه سال‌جاری به طول می‌انجامد.

وی روز 11 اسفندماه را در برنامه زمان‌بندی انتخابات روز سکوت برشمرد و گفت: در این روز پس از پایان مدت تبلیغات، مردم و رأی‌دهندگان فرصت دارند تا با آرامش کاندیدای مورد نظر خویش را انتخاب نمایند. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان از مسئولان و متولیان برگزاری انتخابات در استان خواست تا به منظور جلوگیری از هرگونه شائبه و انحراف در مسیر انتخابات سالم و مردمی با حفظ بی‌طرفی، از هرگونه تبلیغ برای افراد کاندیدا با استفاده از امکانات دولتی جلوگیری نمایند.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان در پایان گفت: در روزهای باقی مانده تا زمان برگزاری انتخابات کاندیداها می‌توانند موارد نقض قانون انتخابات از طرف برخی از کاندیداهای خاطی را به ستاد نظارت و بازرسی انتخابات استان گزارش نمایند تا از طریق شعب ویژه انتخابات که در دادگستری استان تشکیل شده است رسیدگی لازم به‌ عمل آید.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول