اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر گرگان خبر داد

آغاز بررسی بودجه 780 میلیاردی شهرداری گرگان

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان از آغاز بررسی بودجه سال 91 شهرداری گرگان در سیصد و نود چهارمین جلسه رسمی و علنی با حضور فرماندار در صحن علنی شورای اسلامی شهر خبر داد.

آغاز بررسی بودجه 780 میلیاردی شهرداری گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شورای شهر گرگان، ناصر گرزین اظهار کرد: بودجه شهرداری در سال جدید 780 میلیارد ریال پیش‎بینی شده است که 331 میلیارد و 379 میلیون و 25 هزار ریال از این بودجه سهم اعتبارات جاری و 448 میلیارد و 620 میلیون و 975 هزار ریال نیز سهم اعتبارات عمرانی پیش‎بینی شده است.

وی تصریح کرد: بودجه شهرداری طی پنج سال گذشته از 23 میلیارد تومان به 78 میلیارد تومان رسیده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان افزود: بودجه مصوب سال گذشته شهرداری گرگان در سال جاری 65 میلیارد تومان بوده است.

فرماندار گرگان نیز در  این نشست با تاکید بر مدیریت صحیح در تدوین و تصویب بودجه گفت: بودجه پیش بینی شده باید قابل تحقق و پاسخگوی افکار عمومی باشد.

جعفر گرزین در ادامه سرعت در پروژه‎های عمرانی را از ضروریات دانست و افزود: توسعه فضای سبز و جهت‎گیری مناسب پروژه‎ها باید در بودجه شهرداری پیش‎بینی و مورد توجه قرار بگیرد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت برنامه‎ریزی دقیق برای مسائل فرهنگی اظهار داشت: جدیت برای اجرای برنامه‎های فرهنگی، تقویت باورهای ملی و دینی و حفظ ارزش‎ها و اصالت فرهنگی شهر  باید در اولویت برنامه‎ریزی فرهنگی شهر باشد.

فرماندار گرگان در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همکاری و هماهنگی دستگاه‎های اجرایی متولی را برای هر چه بهتر برگزار شدن این انتخابات ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به رقابت گسترده کاندیداها، انتخابات همواره و در همه جای دنیا حاشیه‎هایی را به دنبال دارد که باید سعی شود با مدیریت صحیح این حاشیه‎ها از بین برود و انتخابات به نحو مطلوب برگزار شود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول