اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بهزیستی

خط مشاوره 148 در کوهبنان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان کوهبنان گفت: خط 148 صدای مشاور بهزیستی در مرکز شهرستان کوهبنان و بخش طغرالجرد راه‌اندازی شد.

خط مشاوره 148 در کوهبنان راه‌اندازی شد

محمد‌رضا بهره‌مند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: خط مشاوره 148 به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای‌، تحصیلی‌، اجتماعی‌، مشاوره خانوادگی‌، مشاوره کودک و نوجوان‌، تربیتی‌، طلاق‌، مشکلات خانوادگی‌، اعتیاد‌، کودک‌آزاری‌، اختلالات روانی و ... راه اندازی شده است.

وی بیان داشت: شهروندان کوهبنانی می‌توانند با شماره‌گیری 148 از ساعت هشت صبح تا هشت شب حتی در ایام تعطیل با مشاوران سازمان در ارتباط بوده و مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند، بدون اینکه هزینه‌ای برای آنان داشته باشد.

بهره‌مند تصریح کرد: مشاوره تلفنی به افراد جامعه این امکان را می‌دهد که در هر زمان و مکان دل‌خواه که به تلفن دسترسی دارند، سریع‌، آسان و بدون هیچ وقفه‌ای با مشاوران ارتباط برقرار کنند و با کمترین هزینه از کمک‌های مشاوران متخصص بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا به تماس گیرندگان برای شناخت مشکل، بررسی‌، تجزیه و تحلیل آن‌ و همچنین تصمیم‌گیری و انتخاب بهترین راه حل و  مناسب‌ترین روش  کمک می‌کنند.

بهره‌مند گفت‌: با توجه به گوناگونی ‌تماس گیرندگان‌، فراوانی و تنوع مشکلات آنان در صورت نیاز به مشاوره حضوری تماس گیرندگان را به بهترین مکان‌های مشاوره‌ای در استان ‌ارجاع می‌دهند که در این مراکز مشاوران دارای مدارک تحصیلی دکترا و فوق لیسانس در رشته‌های مختلف پزشکی‌، روانشناسی‌، مشاوره‌، مد‌د‌کاری و ... مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول