اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت استان سمنان خبر داد

اعزام 500 دانشجوی سمنانی به سرزمین وحی تا پایان سال

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: تا پایان امسال، 500 نفر از دانشجویان از این استان در قالب چهار کاروان به سرزمین وحی مشرف خواهند شد.

اعزام 500 دانشجوی سمنانی به سرزمین وحی تا پایان سال

عباس‏علی اسماعیلی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار کرد: اعزام زائران به سرزمین وحی در قالب کاروان‏های عمره مفرده بوده و در مرحله اول و بر اساس سهمیه اختصاص داده شده به استان سمنان، 6 هزار و 300 نفر به مکه مکرمه اعزام می‏شوند.

وی افزود: اعزام این تعداد زائر سرزمین وحی از 12 بهمن ماه امسال آغاز شده است و تا پایان اردیبهشت ماه سال 1391 ادامه خواهد داشت.

مدیر حج و زیارت استان سمنان اضافه کرد: تا پایان سال آینده، 10 تا 12 هزار نفر از زائران در مرحله دوم به سرزمین وحی از استان سمنان مشرف می‏شوند.

وی به اعزام زائران از استان سمنان به عتبات عالیات اشاره و اظهار کرد: ظرفیت پذیرش و اعزام زائران به عتبات عالیات امسال از استان سمنان به 20 هزار نفر افزایش پیدا کرد.

اسماعیلی تصریح کرد: برای هر کاروان سرزمین وحی در عمره مفرده سه جلسه آموزشی با عنوان فضیلت سفر حج و مناسک حج برگزار می‏شود.

وی به زائران عتبات عالیات از استان سمنان توصیه کرد: به صورت انفرادی یا از طریق دفاتر غیرمجاز خودداری کنند و تنها با ثبت نام از طریق دفاتر مجاز زیارتی به عتبات عالیات اعزام شوند.

مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: در استان سمنان، 20 دفتر زیارتی فعال وجود دارد که کار اعزام زائران را بر عهده دارند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول