اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز 91

1300 نماد نوروزی در مشهد نصب می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در نوروز سال 91 در حدود 1300 نماد نوروزی در مشهد نصب می‌شود.

1300 نماد نوروزی در مشهد نصب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، غلامرضا بصیری‌پور گفت: طراحی و نصب نمادها باید به گونه‌‌ای باشد که تمام اقشار جامعه از پیر و جوان شاهد توجه و احترام به سلیقه شان باشند.

 رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: این مسئله سبب می‌شود تا رضایت عمومی از نصب نمادهای نوروزی افزایش یابد.

وی افزود: اجرای طرح‌های نوروزی و افزایش خدمات در تمام نقاط شهر سب افزایش سطح رضایتمندی مردم، تقویت اعتماد عمومی به شهرداری و در نهایت زمینه‌ساز خشنودی شهروندان می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد ضمن با تاکید بر توزیع مناسب نمادها در تمام نقاط شهر گفت: نصب نماد‌ها باید به گونه‌ای باشد که ساکنان تمام مناطق شهرداری از زیبایی نصب بهره ببرند.

وی تصریح کرد: توزیع نماد‌ها در تمامی نقاط شهر سبب ایجاد روحیه شاد در بین مردم و افزایش نشاط اجتماعی در نوروز 91 می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: البته شایسته است در مکان‌هایی که زائران رفت و آمد بیشتری دارند توجه خاصی به نصب نمادها شود.

وی با بیان اینکه در نصب نماد‌ها باید توجه ویژه‌ای به مذهبی بودن مشهد شود، گفت: مشهد پایتخت معنوی ایران است از این رو باید سعی شود از نمادهایی استفاده شود که نشانگر حال و هوایی مذهبی شهر باشد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول