اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

ملت ایران مجلسی را می‌خواهند که در برابر هجمه به ولایت بایستد

خبرگزاری فارس: جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: ملت ایران مجلسی را می‌خواهند که در برابر استکبار و هجمه به ولایت بایستد و با برائت از مخالفان ولایت در تبعیت از رکن رکین نظام اسلامی مستدام به راه خود ادامه دهند.

ملت ایران مجلسی را می‌خواهند که در برابر هجمه به ولایت بایستد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حاج‌صادقی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اردبیل با اشاره به تفاوت دو فرزند حضرت علی (ع) محمد بن حنفیه و حضرت عباس (ع) قمر بنی هاشم اظهار داشت: هر چند در شرافت پدری این دو فرزند علی (ع) هستند اما قدرت ولایت‌مداری را می‌توان در احوال آنها در قیام حضرت امام حسین (ع) به خوبی مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: محمد حنفیه از سر دلسوزی و با قصد کمک کردن به فکر انصراف امام حسین از رویارویی با یزید است و حتی زمام افسار اسب او را گرفته و اجازه نمی‌دهد آن حضرت راهی کربلا شود.

این مسئول ادامه داد: در نقطه مقابل؛ حضرت عباس (ع) در یک دلدادگی واقعی به ولایت در مسیر مدینه تا مکه و از مکه تا کربلا حتی یک کلمه نیز بر زبان نمی‌راند و حتی در روز شهادت از ولی و امام خود اجازه گرفته و راهی میدان می‌شود.

حاج صادقی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد؛ اگر امروز آذربایجانی‌ها و اردبیلی‌ها به پرچمدار کربلا حضرت عباس (ع) افتخار می‌کنند به دلیل مقام ارزشمند آن حضرت در ولایت‌مداری از امام و ولی خود بود که خداوند متعال در روز قیامت نیز مقام و منزلتی برای آن حضرت می‌دهد که همه غبطه بخورند.

وی تصریح کرد: هر چند برجستگی  شجاعت، ایثار و شهامت در رفتار آن حضرت مشاهده می‌شود اما ابوالفضل‌العباس به خاطر ولایت‌مداری ابوالفضل شد و حتی جان  و وجود خود را تقدیم این راه کرد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه در ادامه پیام شهدا را ولایت‌مداری در تمام صحنه‌ها و میادین توصیف کرد و اظهار داشت: دشمن سعی می‌کند با حیله‌ها و نیرنگ‌های مختلف پیوند امت با امامت را سست و از هم پاشیده نشان دهد ولی در این مسیر خود ناکام مانده است.

حاج‌صادقی افزود: هر چند دشمن؛ زخم خورده فرهنگ عاشورا و پیام مهدویت و انتظار است اما با اذعان به این ناکامی خود سعی می‌کند اصالت و تبعیت از این دو عنصر را بی‌خاصیت جلوه دهد و آن را محدود به احساسات مقطعی و زود‌گذر امت اسلامی کند.

وی اضافه کرد: دومین پیام شهدا تبری جستن از دشمنان و معاندانی است که سعی می‌کنند انقلاب و دستاوردهای آن را زیر سئوال ببرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه با انتقاد از برخی انسان‌های چند چهره و منافق صفت در تولی جستن به ولایت و تبری نکردن از دشمنان ولایت اذعان داشت: آنهایی که ادعا می‌کنند پیرو ولایت هستند اما از مسیر شیطان و ایادی آنها تبعیت می‌کنند دچار تفکر انحرافی و پوچ و واهی شدند.

حاج‌صادقی در پایان سخنان خود اظهار داشت: ملت ایران مجلسی را می‌خواهند که در برابر استکبار و هجمه به ولایت فریب، دروغ، انحراف و فتنه بایستد و با برائت از مخالفان ولایت در تبعیت از رکن رکین نظام اسلامی مستدام به راه خود ادامه دهند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول