اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 85

ولایت‎مداری مردم ایران در همه عرصه‌ها مشهود است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: ولایت‎مداری مردم ایران در همه عرصه‎ها آشکار و مشهود است.

ولایت‎مداری مردم ایران در همه عرصه‌ها مشهود است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی پیش از ظهر امروز در جلسه مسئولان سیاسی سپاه نینوا استان گلستان اظهار داشت: خدا را شاکریم که در نظام دینی تحت زعامت ولی فقیه انجام وظیفه می‎کنیم و خدمت به مردم ولایت‎مدار عبادت است.

وی تصریح کرد: حضور مردم در عرصه‎های مختلف از جمله راهپیمایی 22 بهمن بیانگر عشق و علاقه آنها به نظام دینی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه امروز قطب‎بندی و صف‎بندی تفکر، بین اسلام و لیبرالیسم است، خاطر نشان کرد: پرچمدار تفکر اسلامی در جهان ایران و پرچمدار تفکر لیبرال آمریکا است.

جمشیدی با اشاره به تلاش دشمنان نظام برای به زانو درآوردن ایران اسلامی اضافه کرد: دشمن سعی دارد تهدید را نظامی کند اگر نتوانست تحریم اقتصادی و در نهایت هجمه فرهنگی که روی گزینه آخر تاکید بسیار دارد، به همین دلیل دشمن به دنبال این است که در قطب‌بندیها در مقابل ایران که پرچمدار اسلام ناب محمدی است کم نیاورد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان افزود: آمریکایی‎ها و صهیونیست‎ها به دنبال این هستند که انتخابات در فصل و زمان خود برگزار نشود و اگر نتوانستند انتخابات در شرایط امنیتی برگزار شود و اگر نشد سعی دارند نتیجه انتخابات را مخدوش جلوه دهند. و باید توجه کنیم تهدید دشمن جدی است و لزوماً نظامی نیست و دشمن بیشتر به فکر عوض کردن تفکر است.

جمشیدی با اشاره به سلامت انتخابات در ایران گفت: در جمهوری اسلامی ساز و کار انتخابات به گونه‎ای است که تقلب امکان‎پذیر نیست.

وی در پایان با بیان اینکه شعار ستاد انتخابات «حضور حداکثری، قانون محوری، امانتداری و عدالت محوری» است، اضافه کرد: با توجه به وجود صفا و صمیمیت و توازن خوبی که در فضای استان حاکم است حضور حداکثری در انتخابات را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول