اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در همدان:

ملت ایران به واسطه ولایتمداری‌اش سراسر حماسه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: ملت ایران اسلامی دارای پرونده‌ای سراسر حماسه و دلاوری است زیرا همیشه ندای عالمانه رهبر خود را لبیک گفته و به راستی ولایتمداری را بر همه جهانیان ثابت کرده است.

ملت ایران به واسطه ولایتمداری‌اش سراسر حماسه است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای انقلابی ابوذر در نهاوند اظهار داشت: ایران اسلامی به واسطه خون پاک شهیدان از انقلاب‌های پیروز و ماندگار در جهان است.

وی گفت: مهمترین ویژگی‌ شهدا ولایت‌مداری و شناخت موقعیت و شرایط زمانی و مکانی آنهاست زیرا در شرایط حساس از همه هستی خود برای بقای اسلام و نظام اسلامی گذشتند و عاقبت جاوید و ابدی شدند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان همه موفقیت‌ها و سربلندی‌های ایران را مرهون جانفشانی خون پاک شهدا دانست و ابراز داشت: ضروری است که پیوند بین نسل اول و نسل‌های بعدی انقلاب هر چه بیشتر و مستحکم‌تر شود زیرا تا زمانی که ملت ایران عطر و بوی شهادت را استشمام کند هرگز شکست نخواهد خورد.

وی به حضور همیشگی و دشمن‌شکن مردم ایران اسلامی در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف انقلاب اشاره کرد و افزود: تاریخ گواه خواهد داد که ملت ایران اسلامی دارای پرونده‌ای سراسر حماسه و دلاوری است زیرا همیشه ندای عالمانه رهبر خود را لبیک گفته و به راستی ولایتمداری را بر همه جهانیان ثابت کرده است.

طه‌محمدی به هزینه‌های گزاف دشمنان برای دور کردن جوانان ایران اسلامی از رهبری و آرمان‌های مقدس ایران اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: دشمنان ما غافل از این هستند که جوانان امروز ما به مراتب انقلابی‌تر، تعصبی‌تر و شجاع‌تر از دوران اول انقلاب هستند بنابراین نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

امام جمعه نهاوند نیز تأکید کرد: امروز ملت‌های بیدار و مسلمان منطقه شعارهایی علیه استکبار و دیکتاتورها سر می‌دهند در حالی که 32 سال قبل آغازگر این شعارها ایران اسلامی بوده است لذا این حرکت نشان از حقانیت قیام الهی حضرت امام خمینی و مردم ایران اسلامی دارد.

عباسعلی مغیثی افزود: وظیفه مردم کشورمان به ویژه جوانان حساس‌تر و خطیرتر از گذشته است زیرا چشم‌ امید همه مسلمانان و جوانان منطقه به ایران اسلامی است.

وی به محاسن برگزاری یادواره‌های شهدا اشاره کرد و ابراز داشت: مهمترین دستاورد این یادواره‌ها باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا کردن جوانان و نسل‌های بعد از انقلاب با آرمان‌ها، اهداف، وصایا و خواسته‌های شهدا باشدو

امام جمعه نهاوند شهدای گروه ابوذر را تعدادی از جوانان باایمان و علاقه‌مند به رهبر دانست و افزود: این گروه در دوران سراسر خفقان رژیم منحوس شاهنشاهی توانستند لرزه بر پیکره رژیم بی‌ریشه پهلوی بیاندازند.

وی با بیان اینکه گروه ابوذر دارای مرامنامه‌ای در 11 بند است، ابراز داشت: باید در مورد اشاعه این مرامنامه فرهنگسازی صورت گیرد و به انواع روش‌ها در بین همه افراد جامعه به ویژه جوانان نهادینه و بازگو شود.

فرماندار شهرستان نهاوند نیز شهدا را مایه عزت و آرامش ایران اسلامی خواند و تأکید کرد: ما هر چه داریم به برکت خون شهداست.

اسماعیل زارعی‌کوشا به مهمترین خواسته شهدا اشاره کرد و ابراز داشت: وحدت، حضور حماسی در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام، پیروی از ولی فقیه از خواسته‌های شهداست که باید در راستای تحقق آنها از هیچ کوششی فروگذاری نکرد.

وی شهیدطالبیان را به عنوان مغز متفکر و لیدر فکری و معنوی گروه ابوذر ذکر کرد و افزود: شهیدطالبیان به لحاظ قلبی و منش والای وجودی و شخصیتی به شهید شاخص فرهنگی در سال جاری معرفی شده است بنابراین ترویج و تنویر افکار و عقاید ایشان برای نسل جوان ضروری است.

در پایان از تمبر یادبود شهدای گروه ابوذر نهاوند پرده‌برداری و به خانواده این شهید نیز تمبر یادبود هر شهید اهدا شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول