اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال فولاداکسین خوزستان خبر داد

تساوی شیرین فولاداکسین برابر ذوب آهن آسیایی

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال فولاداکسین خوزستان از تساوی شیرین این تیم برابر ذوب‌آهن اصفهان خبر داد.

تساوی شیرین فولاداکسین برابر ذوب آهن آسیایی

غلامعباس اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: دیدار دو تیم فولاداکسین خوزستان(بهبهان) و ذوب آهن اصفهان در قالب هفته ششم لیگ برتر هندبال کشور در سالن علی‎ابن‎ابیطالب(ع) بهبهان برگزار و با نتیجه تساوی 21 به 21 به پایان رسید.

وی افزود: در این مسابقه که صدها هوادار بهبهانی، فولاداکسین خوزستان(بهبهان) را حمایت می کردند دروازه‎بانان دو تیم خوشی درخشیده و باعث شدند یک بازی بسیار گرم و دیدنی برگزار شود.

سرمربی تیم فولاداکسین گفت: ذوب آهن اصفهان که نایب قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر را در پرونده افتخارات خود دارد با بهره‎گیری از دروازه‎بانان تیم ملی و سه بازیکن خارجی خود بازی خوبی را به نمایش گذاشت و تا سه دقیقه مانده به بازی با نتیجه 21 بر 19 از تیم بهبهانی پیشی گرفته بود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: اما درخشش محمد سیاوشی، دروازه‎بان فولاداکسین خوزستان(بهبهان) نتیجه داد و در ثانیه‎های پایانی، بازی به تساوی کشیده شده و فولاداکسین خوزستان(بهبهان) با حمایت هواداران پرشور خود توانست برابر نایب قهرمان آسیا به یک تساوی شیرین برسد.

وی با بیان اینکه این تیم از روزهای گذشته با آنالیز خوبی که از ذوب آهن انجام داده به آمادگی کامل برای این بازی رسیده بود اظهار داشت: با تمرینات خوبی که برگزار کرده بودیم توانستیم خود را برای این بازی آماده کرده و در این بازی، بازیکنان خوب این تیم را کنترل کرده و در یک بازی نفس‌گیر برابر آنها به یک نتیجه مطلوب برسیم.

سرمربی تیم فولاد اکسین خوزستان تصریح کرد: با توجه به اینکه دروازه‎بانان ذوب آهن، هردو دروازه‎بان‎های تیم ملی هستند از عملکرد بازیکنان رضایت داریم.

اسماعیلی با بیان اینکه ممکن است کمال مرامی، بازیکن مصدوم تیم فولاداکسین تا پایان مسابقات نتواند به میدان مسابقات بازگردد، خاطرنشان کرد: این بازیکن یکی از پایه‎های تیم ما بوده و بدون وی می توانم بگویم که 30 درصد از تیم را در اختیار نداریم.

وی ادامه داد: در این بازی نیز مسعود ظهرابی، کاپیتان ارزشمند تیم نیز دچار کشیدگی عضله شده که امیدواریم با درمان‎های لازم به بازی بعدی ما برسد.

سرمربی فولاداکسین خوزستان(بهبهان) همچنین به بازی روز دوشنبه خود با هپکو اراک در بهبهان اشاره کرد و اظهار داشت: شناخت کافی از تیم اراک نداریم اما با تهیه بازی‎های این تیم و آنالیز آن، قطعا یک بازی خوب و زیبا در برابر این تیم خواهیم داشت و دل هواداران و مردم بهبهان را شاد خواهیم کرد.

اسماعیلی در پایان در خصوص جایگاه تیم فولاداکسین در جدول لیگ گفت: فولاداکسین خوزستان از سوی شهرستان بهبهان در مسابقات لیگ برتر هندبال کشور شرکت کرده و اکثر بازیکنان این تیم را بازیکنان بومی تشکیل می دهند و در حال حاضر با یک بازی کمتر و سه برد، یک باخت و یک تساوی، هفت امتیاز را کسب کرده و در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول