اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بالاتر از سایر مدعیان

ناحیه 3 قهرمان هندبال دختران قم شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان قم از قهرمانی تیم ناحیه سه آموزش و پرورش در رقابت‌های هندبال دختران قم خبر داد.

ناحیه 3 قهرمان هندبال دختران قم شد

سیدعلیرضا طباطبایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: رقابت‌های هندبال دختران قهرمانی قم در قالب لیگ این رشته ورزشی با شرکت چهار تیم به شکل دوره‌ای به انجام رسید و در نهایت تیم قهرمان خود را شناخت.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانی دختران هندبال قم شناخت استعدادهای هندبال قم در بخش دختران بود و خوشبختانه این رقابت‌ها به گواه مسئولان بخش بانوان هیئت از سطح بسیار بالایی برخوردار بوده است.

رئیس هیئت هندبال استان قم افزود: در طول سال‌های اخیر سعی کرده‌ایم هندبال را از ریشه و از پایه توسعه دهیم و به همین خاطر برگزاری رقابت‌های لیگ این رشته ورزشی را در هر دو بخش دختران و پسران در رده‌های سنی پایه برنامه ریزی کردیم.

طباطبایی اضافه کرد: مسابقات لیگ قهرمانی هندبال دختران قم با توجه به حضور تعداد چهار تیم در این رقابت‌ها به شکل دوره‌ای برگزار شد تا هم تعداد بازی‌های برگزار شده بیشتر شود و هم اینکه دختران هندبالیست بتوانند در تعداد رقابت‌های افزون‌تر، توان خود را به نمایش بگذارند.

وی ابراز داشت: در پایان این دوره از مسابقات تیم هندبال دختران ناحیه سه آموزش و پرورش قم با کسب بیشترین امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و موفق به کسب مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ هندبال دختران رده سنی جوانان قم شد.

رئیس هیئت هندبال استان قم یاد آور شد: این رقابت‌ها در حالی به پایان رسید که بعد از تیم ناحیه سه آموزش و پرورش قم، تیم هندبال دختران پاسارگاد به مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی دست یافت و تیم‌های هندبال دختران هنرستان فخری قم و امامت سوم و چهارم شدند.

وی تصریح کرد: رقابت‌های نخستین دوره لیگ هندبال دختران قم به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره مربی فقید هندبال قم یعنی مرحومه زهرا هاشمی ماد برگزار شد تا نام این مربی پرتلاش هندبال بانوان قم برای همیشه زنده بماند.

رئیس هیئت هندبال استان قم عنوان داشت: در هندبال قم در سال‌های اخیر اتفاقات خوبی رخ داده است که در این بین بانوان هندبالیست قم نیز در رده‌های سنی مختلف و همچنان بخش‌هایی نظیر آموزش و قهرمانی این رشته ورزشی پیشرفت‌های بسیار خوبی داشتند.

رئیس هیئت هندبال استان قم بیان کرد: ما در هندبال قم نظیر مرحومه زهرا ‌هاشمی ماد مربیان زیادی داریم که برای هندبال تلاش می‌کنند و متحمل زحمات فراوان می‌شوند اما این مربی ارزنده دلسوزانه برای هندبال بانوان تکاپو می‌کرد و قطعا بانوان هندبالیست و به خصوص شاگردان این مربی و مدیر باشگاه پاسارگاد همواره یاد و نامش را در ذهن خواهند سپرد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول