اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس جمهور:

دبیرخانه مستقل نظام پیشنهادات در شهرداری پیش‌بینی شود

خبرگزاری فارس: معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با تاکید بر استقرار دبیرخانه مستقل نظام پیشنهادات در شهرداری ساری گفت: مدیران ارشد شهرداری در بررسی اندیشه‌ها شرکت کنند.

دبیرخانه مستقل نظام پیشنهادات در شهرداری پیش‌بینی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری احمد بزرگیان در نخستین همایش نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای شهرداری ساری در سالن اجتماعات معاونت برنامه‌ریزی استانداری مازندران گفت: امروز عصر فرصت‌های استثنایی است.

وی با اشاره به اینکه در کثیف‌ترین صنعت، نظام پذیرش پیشنهادات را اجرا کردیم و به موفقیت‌های قابل ذکری دست یافتیم، تصریح کرد: فرهنگ جامعه، مردم، دین و آیین ملی ما آماده پذیرش این نظام بوده و آن را می‌پسندد.

بزرگیان با بیان اینکه شرط اجرایی شدن این نظام، باور مدیر است، گفت: گاهی برخی مدیران به محض اینکه می‌بینند فردی از زیردستان آنها پیشنهادات خوبی ارائه کرده، در خروجی را به آن کارمند نشان می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌کنم شهرداری ساری سال آینده جشنواره ویژه نظام پیشنهادات‌ را آن هم در سطح ملی برگزار کند، ادامه داد: مدیرانی که فضای باز فکری در پذیرش مشارکت کارمندان دارند را تشویق کنیم.

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با بیان اینکه مدیریت بر دست و پا کار سختی نیست، یادآور شد:‌ مدیریت بر افکار و اندیشه کار ارزشمند و سختی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نیاز نیست به کسانی که پیشنهادهای خوبی ارائه می‌کنند حتما هدیه بدهیم، متذکر شد:‌ هرچند که اگر این کار را هم انجام دهیم فرهنگ‌سازی است.

وی با بیان اینکه علاوه بر کارکنان پیمانکاران شهرداری، مردم، سایر سازمان‌ها و شورای شهر هم می‌توانند به شهرداری پیشنهاد ارائه کنند، ادامه داد:‌ حدود یک هزار و 100 شهرداری در کشور داریم که می‌توانند پیشنهاددهنده‌های خوبی برای شهرداری ساری باشند.

بزرگیان با اشاره به اینکه رسانه‌ها هم در این زمینه همکاری کنند، گفت:‌ گلایه دوستانه‌ای از رسانه ملی دارم.

وی با بیان اینکه برای جا انداختن دورکاری به سراغ صدا و سیما رفتیم، تصریح کرد: به ما گفتند چقدر پول می‌دهید که این کار را انجام دهیم، به آنها پاسخ دادم من می‌خواهم برنامه بسازم و شما باید به من پول دهید و سپس از طریق ضرغامی مشکل را برطرف کردم.

بزرگیان با اشاره به اینکه صدا و سیمای استان برای بهبود نظام پیشنهادات به شهرداری کمک کند، اظهار کرد: منابع درآمدی صدا و سیما باید غیر از این موارد باشد، در مجلس هفتم که حضور داشتم بیشترین بودجه را به صدا و سیما تعلق می‌دادیم، اکنون هم کمبود بودجه ندارند مشروط بر اینکه نظام پرداخت را سامان دهند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه مستقل نظام پیشنهادات در شهرداری ساری پیش بینی شود، خاطرنشان کرد: مدیران ارشد شهرداری در بررسی اندیشه‌ها شرکت کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه 120 تکنیک خلاقیت شناخته شده است، افزود: حداقل باید 12 مورد را به کارکنانتان آموزش دهید.

وی در پایان با بیان اینکه قرار نیست نظام پیشنهادات همه مشکلات سازمان را برطرف کند، گفت:‌ اما بسیاری از مشکلات را می‌تواند حل کند.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول