اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم عنوان کرد

توسعه فرهنگسراها در دستور کار شهرداری قم

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری قم توجه به فعالیت‌های فرهنگی و توسعه فرهنگسراهاست.

توسعه فرهنگسراها در دستور کار شهرداری قم

محمد دلبری در حاشیه بازدید از نمایشگاه یادیار مهربان که در دبیرستان امام صادق برگزار شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: یکی از وظایف شهرداری توجه به مباحث فرهنگی شهروندان است.

وی تصریح کرد: رویکرد شهرداری ایجاب می‌کند به فرهنگسراها و توسعه کتابخانه توجه بیشتری شود که به مناسبت سی و سومین بهار آزادی پنج اتوبوس را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه‌های عمومی به کتابخانه تجهیز کردیم تا فرهنگ مطالعه را در سطح استان نهادینه کنیم.

شهردار قم با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شهرداری در سال 91 بیان کرد: ‌شهرداری برای سال جدید توسعه فرهنگ‌سراها و بوستان‌ها را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به استقبال مردم از کتابخانه‌های سیار گفت: کتابخانه‌های سیار در مناطق محروم مستقر شده‌اند که بخشی از کتاب‌های این کتابخانه‌ها به کودکان اختصاص دارد.

دلبری اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای گسترش فرهنگ مطالعه در مناطق محروم و دور از شهر تلاش می‌کند با ایجاد کتابخانه‌های سیار ‌فرهنگ مطالعه را گسترش دهد.

وی با تاکید اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرداری به زمان خاصی محدود نمی‌شود، بیان کرد: تا زمانی که کمبود کتابخانه‌های عمومی داشته باشیم،‌ شهرداری توسعه آن را در خودروهای کتابخوانی در دستور کار دارد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول