اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند

سنگینی بار برخی معضلات ملی و استانی بر دوش دماوند است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: متاسفانه در حال حاضر بار بسیاری از معضلات ملی و استانی بر دوش شهرستان دماوند سنگینی می‏کند.

سنگینی بار برخی معضلات ملی و استانی بر دوش دماوند است

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: شهرستان دماوند در خصوص بسیاری از مباحث زیرساختی نظیر حمل و نقل نیازمند توجه و عنایتی ویژه است.

وی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، در سال جهاد اقتصادی و دهه پیشرفت و عدالت قرار داریم و باید برای ارائه خدمات شایسته به مردم بکوشیم.

علاءالدینی با قدردانی از قشر رانندگان شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: رانندگان زحمت‏کش به صورت شبانه‏روزی و در زمستان و تابستان عهده‏دار ارائه خدمات حمل و نقلی به مردم در سطح معابر درون‏شهری و جاده‏ای شهرستان دماوند هستند.

امام جمعه دماوند ادامه داد: در بحث امور زیربنایی حمل و نقل شهرستان دماوند باید نگاهی ویژه از مسئولان کشوری به دماوند وجود داشته باشد.

وی افزود: بیان معضلات صرفا برای رفع آنها برای رفاه بیشتر مردم صورت می‏گیرد و امید است تا مسئولان به این مطالبات دقت کافی را مبذول دارند.

علاءالدینی پایانه مسافربری را از آرزو‏های مردم دماوند خواند و افزود: مردم شهرستان دماوند امیدوارند که سال آینده در چنین ایامی شاهد افتتاح و گشایش پایانه مسافربری این خطه باشند.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: این خواسته به حق مردم و آرزوی دیرینه اهالی شهرستان دماوند بارها از درگاه رسانه‏های جمعی به سمع و نظر مسئولان امر رسیده است.

وی با تاکید بر لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان دماوند افزود: مسئولان امر باید پیرامون نوسازی خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان دماوند نیز اهتمامی ویژه داشته باشند.

علاءالدینی ادامه داد: متاسفانه ایراد در سامانه‏های خنک‌کننده در فصول گرم و سیستم‏های گرمایشی در زمان برودت دمای زمستان در ردیف نقایص اصلی خودروهای عمومی فعال در مسیر تهران- دماوند قلمداد می‏شود.

امام جمعه دماوند خواستار اولویت‏سنجی در رفع معضلات شهرستان دماوند شد و افزود: مدیریت بهتر بر امور اجرایی مستلزم اولویت‏سنجی نیازهای مردمی است.

وی ادامه داد: بدین ترتیب، مسئولان شهرستان دماوند را در ادامه روند ارائه خدمات به مردم شریف، ولایی و شهیدپرور این شهرستان به اولویت‏سنجی امور توصیه می‏کنیم.

علاءالدینی بیمارستانی برخوردار از تجهیزات فوریت‏های پزشکی را از ملزومات مسیرهای پرتردد دماوند خواند و افزود: در حال حاضر دماوند در مسیر سه استان بزرگ کشور یعنی خراسان، تهران و مازندران قرار دارد.

امام جمعه دماوند ادامه داد: این مناطق پرجمعیت کشوری توسط شاهراه‏های پرتردد و مملو از خودرو‏های سبک و سنگین به یکدیگر متصل شده‏اند.

وی اضافه کرد: چنین جاده‏های شلوغی همواره می‏تواند خدایی نکرده آبستن بروز سوانح رانندگی دلخراش باشد؛ اما می‏توان با ایجاد ظرفیت‏های اورژانسی مناسب و احداث بیمارستان‏های مجهز بین راهی از شدت و حدت این صدمات احتمالی کاست.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول