اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/62

شرکت پرشور در انتخابات خواست شهداست

خبرگزاری فارس: مسئول سیره شهدای قم تأکید کرد: شرکت پرشور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست امروز شهداست.

شرکت پرشور در انتخابات خواست شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام حسین دیانی چهارشنبه‌ شب در یادواره شهدای مسجد صاحب‏الامر (عج) سمنان اظهار داشت: یکی از نعمت‏های بزرگ دین اسلام، نعمت شهادت است و امروز شهدا از مردم ایران اسلامی می‏خواهند که در صحنه باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در یادواره شهدای سمنان با اشاره به هویت و اصل وجودی شهدای سال‏های سخت دفاع مقدس و دوران پیروزی انقلاب و شکل‏گیری نظام اسلامی گفت: شهدای والامقام و گران‌قدر هشت سال دفاع مقدس و همه آنهایی که در جریان پیروزی شکوهمند انقلاب نقش‏آفرینی کردند، به معنای واقعی کلمه دریایی از بصیرت بودند و در راستای فرامین و رهنمودهای ولایت‌فقیه و فرمانده کل قوا حرکت می‌کردند.

مسئول سیره شهدای قم بیان کرد: شهدای ارزشمند و الهی دوران انقلاب و جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس در حقیقت نقش مهم و اساسی در خنثی‌سازی فتنه‌های همیشگی دشمنان کشورمان داشتند و همواره در همه بخش‏ها و زمینه‏ها در صف مقدم مقابله با فتنه‌گران، دشمنان انقلاب و معاندان آزادی ملت بوده‌اند.

دیانی ادامه داد: شهدای اسلام عشقی خدایی داشتند و در زمان حیات خود در دنیای خاکی اهداف بلندی را پیگیری و دنبال می‌کردند و شهادت در اصل بزرگ‌ترین و مهم‏ترین هدف و مقصود آنها بود که بدان دست یافتند و جاودانه شدند.

وی ادامه داد: جامعه‌ای در برهه کنونی می‌تواند رنگ و بوی شهدا را به خود بگیرد و ادعای ولایی و شهدایی بودن داشته باشد که خواسته‌های رزمندگان مرد روزهای سخت را در واقعیت و در عمل نه حرف و گفته به تصویر بکشد.

مسئول سیره شهدای قم خاطرنشان کرد: همه مردم ایران از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی با شهدایشان عهدی دارند که باید به آن پایبند باشند.

وی تصریح کرد: شرکت در یادواره‏های شهدا که امروز در جای جای ایران اسلامی برپا می‏شود، نشان از تجدید پیمان با شهیدان دارد و یادواره شهدا باید ارتباطی بین نسل گذشته و نسل حاضر برقرار کند.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول