اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/61

طرح‏ دشمن نیامدن مردم در عرصه انتخابات است

خبرگزاری فارس: کارشناس سیاسی استان قم گفت: دشمنان اسلام و انقلاب که همواره مخالف نظام بوده‏اند، در برهه کنونی نیز برای عدم شرکت مردم در انتخابات مجلس نهم برنامه‏ریزی کرده‏اند و باید مراقب این توطئه‏ها بود.

طرح‏ دشمن نیامدن مردم در عرصه انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، علی‏محمد صادقی چهارشنبه ‌شب در نهضت روشنگری در میامی که با حضور بسیجیان در سالن خانه معلم میامی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی برکت پیوند ناگسستنی مردم و نظام است که باید قدرشناس این نعمات الهی بود.

کارشناس سیاسی استان قم گفت: امام راحل(ره) با قیام و انقلاب خود ایران را از ذلت به اوج عزت رساند و از سلطه آمریکا و اسرائیل نجات داد و مستقل کرد.

وی در ادامه بیان داشت: در انقلاب اسلامی شاهد پنج مرحله شکل‏گیری انقلاب، تشکیل نظام اسلامی، ایجاد دولت اسلامی، وجود کشور اسلامی و الگو شدن برای سایر کشورهای اسلامی و ایجاد حکومت جهانی اسلام هستیم.

کارشناس سیاسی استان قم با اشاره به برگزاری بیش از 30 انتخابات در تاریخ انقلاب اسلامی بیان کرد: انتخابات مجلس نهم یکی از مهم‏ترین انتخابات است.

وی اضافه کرد: حضور حداکثری، انتخابات آگاهانه و هوشمندانه و برگزاری انتخابات در فضای آرام همراه با شور و نشاط و شادابی، سه رکن اساسی این انتخابات است.

صادقی تأکید کرد: باید با شناخت احزاب و گروه‏های حاضر در انتخابات، بهترین افراد را انتخاب و روانه مجلس کرد.

کارشناس سیاسی استان قم در ادامه این بحث اظهار داشت: دشمنانی که سال‏ها در کمین بوده‏اند تا نظام اسلامی را از پا در بیاورند، در برهه کنونی نیز برای عدم شرکت مردم در انتخابات برنامه‏ریزی‏های منسجمی را ترتیب داده‏اند و همه ظرفیت‏ها و توانمندی‏های خود را در بخش‏های مختلف به کار گرفته‏اند تا انتخابات مجلس نهم به چالشی اساسی برای نظام تبدیل شود.

صادقی خاطرنشان کرد: به لطف خداوند رحمان، رهبری داهیانه و مدبرانه مقام معظم رهبری و ارتقای بصیرتی که در ملت ایران ایجاد شده است، دشمنان در اجرای این دسیسه نیز ناکام خواهند بود.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول