اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر سرمای شدید رخ داد؛

خسارت به بیش از 250 هکتار مزارع گوجه‌فرنگی سعدآباد

خبرگزاری فارس: بخشدار سعدآباد از وارد شدن خسارت به بیش از 250 هکتار مزارع گوجه‌فرنگی سعدآباد بر اثر سرمای شدید خبر داد.

خسارت به بیش از 250 هکتار مزارع گوجه‌فرنگی سعدآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا وفایی شامگاه چهارشنبه در نشست با مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: بخش سعدآباد یکی از قطب‌های کشاورزی شهرستان دشتستان محسوب می‌شود و بخش اعظمی از جمعیت این بخش از طریق کشاورزی ارتزاق می‌کنند.
بخشدار سعدآباد اضافه کرد: در این بخش یک میلیون و سیصد هزار اصله نخل وجود دارد و سالانه هشت هزار و پانصد تن گندم در بخش سعدآباد تولید می‌شود که سهم بالایی از تولید گندم شهرستان دشتستان را شامل می‌شود.
وفایی ادامه داد: در سال‌های اخیر و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خدمات ارزنده‌ای به مردم ایران اسلامی ارائه شده است و رضایت نسبی مردم را به دنبال داشته است.
وی بیان داشت: توجه به نیازهای فرهنگی از مهم‌ترین خدماتی است که دولت به مردم ارائه کرده و در این راستا شاهد ساخت دو مجتمع فرهنگی و هر کدام با اعتبار 10 میلیارد ریال در شهرهای سعدآباد و وحدنیه بوده‌ایم.
این مسئول تاکید کرد: استقرار دانشگاه پیام‌نور واحد سعدآباد یکی از اقدامات فرهنگی دولت است که با همکاری و تلاش مسئولان بخش سعدآباد شاهد آن بوده‌ایم.
بخشدار سعدآباد خواستار احداث دو سالن ورزشی در بخش سعدآباد شد و اظهار داشت: احداث سالن ورزشی در دو شهر وحدتیه و سعدآباد از نیازهای این بخش است که بارها پیگیری‌هایی در این راستا انجام داده‌ایم.
وفایی متذکر شد: از مسئولان شهرستان و استان می‌خواهیم اعتبارات تعمیر و تجهیزات ورزشی مخصوص به بخش سعدآباد را به ما اعلام کنند تا بر حسب نیاز و خواست ورزشکاران و اولویت‌های بخش برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه انجام دهیم.
وی گفت: کمبود نیروی انسانی از مشکلاتی است که کتابخانه‌های عمومی سعدآباد و وحدتیه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و رفع این مشکلات تاثیر بسزایی در گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دارد.
بخشدار سعدآباد خاطر نشان کرد: بخش اعظمی از اراضی کشاورزی بخش سعدآباد دچار خسارت و آسیب شده‌اند و تنها در یکی از مناطق این بخش شاهد خسارت به 250 هکتار از اراضی کشت گوجه‌فرنگی این بخش بوده‌ایم.
وفایی بر لزوم اصلاح شیوه‌های آبیاری اشاره کرد و ابراز داشت: اصلاح شیوه‌های آبیاری از ضروریات کشاورزی شهرستان دشتستان است و از مسئولان جهادکشاورزی استان انتظار می‌رود در کوتاه‌مدت آینده نسبت به اصلاح شیوه‌های آبیاری اقدام کنند.
وی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک مسئله مهم است و امیدوار هستیم بار دیگر با حضور بی‌نظیر مردم شاهد ناکامی دشمنان باشیم.
انتهای پیام/ر20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول