اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سعدآباد خبر داد:

ساخت و تجهیز اماکن بهداشتی سعدآباد

خبرگزاری فارس: بخشدار سعدآباد از ساخت و تجهیز اماکن بهداشتی سعدآباد خبر داد.

ساخت و تجهیز اماکن بهداشتی سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامرضا وفایی در آئین کلنگ‌زنی سالن همایش‌های مرکز بهداشت و درمانی ولی‌عصر شهر سعدآباد بیان داشت: یکی از مسائلی که همواره مورد توجه مسئولان است مساله بهداشت و سلامت است و تاکیدات فراوانی در این زمینه وجود دارد.

وی در همین راستا عنوان کرد: مساله بهداشت و سلامت به دلیل گستردگی و دربرگیری بالای خود از اهمیت خاصی برخوردار است و باید با تمام توان در راستای توسعه بهداشتی گام برداریم و از هیچ تلاش و کوششی در این راستا دریغ نکنیم.

وفایی ادامه داد: در سه دهه اخیر به ویژه در دولت‌های عدالت‌محور نهم و دهم گام‌های گسترده و ارزشمندی در راستای توسعه و بهبود وضعیت بهداشتی برداشته شده و نتایج مهمی در این زمینه کسب شده است.

بخشدار سعدآباد از ساخت و تجهیز اماکن بهداشتی سعدآباد خبر داد و اذعان داشت: بهسازی، نوسازی، ساخت و تجهیز اماکن و فضاهای بهداشتی از مهم‌ترین اقدامات دولت خدمتگزار در مسیر توسعه شاخصه‌های بهداشت و درمان در سطح کشور بوده است.

وفایی خاطر نشان کرد: در بخش سعدآباد در راستای بهبود وضعیت بهداشتی اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته که نتایج آن برای همگان آشکار است.

وی گفت: ساخت سالن همایش‌ در مرکز بهداشت و درمانی شهر سعدآباد تاثیر بسزایی در بهبود برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی حوزه بهداشت دارد و می‌تواند برنامه‌های جانبی و آموزشی این مرکز را تا حد زیادی افزایش دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه مساحت این بنا 200 مترمربع است، بیان داشت: این فضا با اعتبار هفتصد میلیون تومان در حال ساخت است و زمان اجرای این طرح پنج ماه تعیین شده است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول