اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر سعدآباد:

کارخانه سنگ‌شکن تنها منبع درآمد شهرداری سعدآباد است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر سعدآباد گفت: کارخانه سنگ‌شکن تنها منبع درآمد شهرداری سعدآباد است و از مسئولان می‌خواهیم تسهیلات لازم برای جابه‌جایی این کارخانه را در اختیار ما بگذارند.

کارخانه سنگ‌شکن تنها منبع درآمد شهرداری سعدآباد است
حسین ‌زراعت‌پیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: توجه به نیازهای شهروندان و تلاش برای حل مشکلات ایشان از مسائلی است که اعضای شورای اسلامی شهر سعدآباد بر آن تاکید دارند و همواره در راستای آن حرکت می‌کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر سعدآباد اضافه کرد: مشکلات زیادی در شهر سعدآباد وجود دارد که شورای اسلامی شهر با پیگیری‌های مکرر بر رفع آنها تاکید ورزیده و نتایجی نیز در این راستا دریافت کرده‌ایم.
زراعت‌پیشه بیان داشت: تعریض جاده‌های بین شهری سعدآباد در مسیر‌های سعدآباد به آبپخش و وحدتیه از نیازهای اساسی این شهر است که باعث سهولت تردد شهروندان و مسافران از این مسیر می‌شود.
وی تصریح کرد: بخش اعظمی از ترافیک روزانه مسافران استان‌های فارس به بوشهر و خوزستان و بالعکس از مسیر سعدآباد می‌گذرد و باید زیرساخت‌های شهری نیز با توجه به آنها گسترش یابد.
زراعت‌پیشه در همین‌ راستا ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین نیازهای شهری که با توجه به این مسئله باید گسترش یابد آسفالت شهر سعدآباد است که به دلیل ترافیک بالای مسیر شهری فرسوده و مستعمل می‌شود و باید مسئولان ما را در مناسب‌سازی آسفالت با ترافیک روزانه شهری یاری کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر سعدآباد به حقوق عقب‌مانده پرسنل شهرداری سعدآباد اشاره کرد و اذعان داشت: از مسئولان شهرستانی و استانی می‌خواهیم با حمایت از شهرداری سعدآباد زمینه رفع این مشکل را مهیا سازند.
زراعت‌پیشه خاطرنشان کرد: کارخانه سنگ‌شکن مهم‌ترین و شاید تنها منبع درآمدی شهرداری سعدآباد است و به دلیل برخی از مشکلات جابه‌جایی آن در دستور کار قرار گرفته و مجوزهای لازم در این راستا تهیه شده است.
وی در همین باب اظهار داشت: شهرداری سعدآباد به منظور جابه‌جایی و انتقال سنگ‌شکن نیاز به تسهیلات دارند و از مسئولان شهرستانی انتظار داریم این تسهیلات را در اختیار ما بگذارند.
این مسئول عنوان کرد: بهسازی گلزار شهدای شهر سعدآباد از خواسته‌های مردم این شهر است و پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام خواهیم داد و مسئولان باید در این زمینه با ما همکاری لازم کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر سعدآباد تعرض به اراضی منابع طبیعی را یکی از مشکلات شهر دانست و تاکید کرد: استقرار نمایندگی منابع‌ طبیعی در شهر سعدآباد برای جلوگیری از تعرض به زمین‌ها و اراضی منابع طبیعی یکی از ضروریات است که شورای اسلامی شهر سعدآباد تا کنون پیگیری‌هایی در این راستا انجام داده و انتظار داریم مسئولان مربوط نسبت به انجام این کار مبادرت ورزند.
زراعت پیشه با تشکر از فرماندهی انتظامی و دادگاه بخش سعدآباد ابراز داشت: در ماه‌ها و روزهای گذشته تلاش‌های زیادی برای دستگیری و برخورد با فروشندگان مواد مخدر صورت گرفته که از این بابت از مسئولان مربوطه تشکر و قدردانی می‌کنیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول