اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ:

حضور رأی اولی‌ها سبب نشاط می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین‌دژ گفت: حضور رأی اولی‌ها موجب نشاط بیشتر انتخابات می‌شود.

حضور رأی اولی‌ها سبب نشاط می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ، بهروز بهروز شامگاه چهارشنبه در همایش رأی اولی‌ها در شاهین‌دژ اظهار داشت: حضور جوانان و رأی اولی‌ها در انتخابات مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان است.

وی افزود: تمام مسئولان برگزارکننده انتخابات باید بر برگزاری انتخابات سالم و پرشور تأکید داشته باشند و با تعامل و هم‌دلی نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را به نحو احسن برگزار کنند.

این مسئول اضافه کرد: امروز دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود به هر دسیسه و ترفندی دست می‌زنند تا برگزاری انتخابات در ایران را با خدشه مواجه کنند.

بهروز ادامه داد: نمایندگان مجلس با تصویب قوانین جامع، آینده کشور را بیمه می‌کنند.

فرماندار شاهین‌دژ تصریح کرد: انتخابات مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا توسط مردم انجام شده و شرکت مردم در اینها بیانگر بالاترین سطح مردم‌سالاری در کشور است.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس در ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است چرا که قوانین اجرا شده در کشور به تصویب مجلس و نمایندگان مردمی می‌رسد، خاطرنشان کرد: نماینده هر شهری در مجلس شورای اسلامی به تمام مردم آن تعلق داشته و باید با داشتن دیدگاه ملی، مصلحت تمام کشور را مدنظر قرار دهد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان از خلاءهای موجود جامعه نهایت سوءاستفاده را برای ضربه‌زدن به نظام می‌برند، گفت: رسالت امروز دانش‌آموزان شناخت دشمنان و توطئه‌های آنان، افتخار بر داشته‌های خود و اهتمام جدی به موضوعات مختلف جامعه است.

این مسئول اظهار داشت: رأی هر یک از شما در انتخابات پیش رو تیری بر قلب دشمنان خواهد بود و پس همه شما باید با مطلع کردن والدین و خانواده‌ها از اهمیت حضور در این عرصه خطیر در بصیرت‌افزایی نقش داشته باشید.

وی تأکید کرد: دانش‌آموزان رأی اولی پا به پای آحاد جامعه با شرکت گسترده و پرشور در انتخابات، حماسه‌ای دیگر خلق و دشمنان نظام را از دستیابی به اهداف شوم خود دلسرد کنند.

این مسئول اضافه کرد: شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی به علت هجمه‌های تبلیغاتی غرب و استکبار جهانی برای کمرنگ کردن و تشویق به عدم حضور مردم مهم بوده و حضور پرشور مردم موجب خنثی شدن این توطئه‌ها می‌شود.

فرماندار شاهین‌دژ تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، ضمانت پایداری نظام، تحقق خواسته‌های مردم و پیشرفت و اعتلای کشور است.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول