اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

همایش بزرگ عفاف و حجاب در عسلویه برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ عفاف و حجاب در عسلویه برگزار شد.

همایش بزرگ عفاف و حجاب در عسلویه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه مدیر کانون‌های مساجد عسلویه در این همایش اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برکات زیادی برای کشور و مردم داشته و هر روز شاهد موفقیت بیشتری هستیم.

حجت‌الاسلام محمد وحیدی با تقدیر از برگزارکنندگان همایش عفاف و حجاب افزود: آموزش و پرورش بهترین فضا و مکان برای این همایش است و باید نسبت به گسترش فرهنگ عفاف در مدارس اهتمام ورزیم.

وی اضافه کرد: بحث عفاف و حجاب از این دیدگاه که تمایل ذاتی و فطری تمام مخلوقات عالم به سوی حجاب است مسئله مهمی است و اگر با دقت بنگریم و از طبیعت الهام بگیریم می‌بینیم هر آنچه دارای ارزش باشد در پوشش و حجاب نهفته است.

این استاد حوزه ادامه داد: خداوند زن را به گونه‌ای متفاوت خلقت کرده و تولد بشر و تربیت آن را در وجود و دامن زن قرار داده و این نشان‌دهنده ارزش و مقام والای زن است  و زنان ما باید بدانند هر چیز که اولا" ارزش داشته ، ثانیا" ارزش آن هویدا باشد و ثالثا" داری ظرافت خاص باشد باید به دلیل مصون بودن در حجاب و پوشش قرار گیرد.

وحیدی اذعان داشت: دشمنان اسلام بهترین راه از بین بردن کشورهای مسلمان را رخنه در اعتقادات و برداشتن حجاب از دختران و زنان آن جامعه می‌دانند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه عسلویه نیز عفت و حجاب را بهترین زینت زن برشمرد و بیان کرد: امیدواریم دختران و زنان ما در تمامی مراحل زندگی این مهم را رعایت کرده و بدانند دشمنان همچنان با انواع ترفند و حیله به دنبال برداشتن حجاب از بانوان ما هستند تا بتوانند به اهدافشان برسند.

علی قاسمی افزود: باید فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه گسترش یابد تا شاهد تقویت فضای معنویت در جامعه باشیم.

در این همایش به دبیران و دانش‌آموزان برتر در زمینه ارائه مقالات عفاف و حجاب و گروه سرود جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول