اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت دانش‌آموزان

2 کیلومتر از سواحل عسلویه پاکسازی شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه مبارک فجر، بیش از 2 کیلومتر از سواحل عسلویه پاکسازی شد.

2 کیلومتر از سواحل عسلویه پاکسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سرپرست خدمات شهری منطقه ویژه پارس جنوبی بعد از ظهر امروز در آیین پاکسازی سواحل عسلویه اظهار داشت: دهه فجر مقطع مهمی از تاریخ ایران است و گرامیداشت این ایام یک وظیفه همگانی است.

یوسف امینی با تقدیر از دانش‌آموزان و شرکت‌کنندگان این حرکت اجتماعی را در ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست در منطقه ویژه پارس اثرگذار خواند و تصریح کرد: استمرار این اقدام‌های زیست‌محیطی می‌تواند الگوی مناسبی برای سالم‌سازی محیط زندگی ما باشد.

این مسئول اضافه کرد: باتوجه به سفرهای مقامات داخلی و خارجی درطول سال، تلاش می‌کنیم این حرکت زیست محیطی را چندین بار در سال اجرایی کنیم.

وی یادآور شد: در جریان پاکسازی ساحل پارس جنوبی، تعداد 1000کیسه زباله و 1000 جفت دستکش و کلاه بین دانش‌آموزان عسلویه و کارکنان منطقه ویژه پارس توزیع شد.

سرپرست خدمات شهری پارس جنوبی از مسافران و گردشگران خواست تا از ریختن زباله در ساحل و آب‌های ساحلی خودداری کنند و در نظافت مناطق گردشگری پارس جنوبی و به ویژه منطقه حفاظت شده نایبند با مسئولان همکاری کنند.

بر اساس این گزارش، بعد از ظهر امروز و در خجسته سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در آیینی با حضور مدیران و برخی کارکنان سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و فرهنگیان و دانش‌آموزان مدارس بخش عسلویه در یک حرکت اجتماعی گسترده 2 کیلومتر از نوار ساحلی پارس جنوبی پاکسازی شد.

ساحل عسلویه با پوشش جنگلی درختان حرا، یکی از سواحل زیبای ماسه‌ای کشور است که در تمام ایام سال مسافران و گردشگران برای سیاحت در سواحل خلیج‌فارس به این مکان سفر می‌کنند. 

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول