اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی شهردار اصفهان تصریح کرد

ارتقای صنعت ساختمان با برگزاری مسابقات رقابتی

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی شهردار اصفهان گفت:مسابقات رقابتی در امر عمران با دانشگاه‌ها به ارتقاء کمی و کیفی صنعت ساخت و ساز کمک می‌کند.

ارتقای صنعت ساختمان با برگزاری مسابقات رقابتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا قاری قرآن امروز در مراسم برگزاری مسابقات بتن با اشاره به سطح برگزاری این مسابقات اظهار کرد: استفاده از بتن در پروژه‌های عمرانی بسیار وسیع است و به طور قطع این مسابقات در مسائل کمی و کیفی تولید بتن تأثیرگذار است.

وی با تاکید بر اینکه از این طریق ارتباط بین صنعت و دانشگاه بیشتر فراهم می‌شود، افزود: در این مسابقات مرحله دوم بتن‌های آماده شده با در نظر گرفتن تمام موارد کمی و کیفی و نظارت هیئت داوران مقایسه شده است.

معاون عمرانی شهردار اصفهان با اشاره به اینکه در این مسابقات سه تیم به عنوان تیم‌های برتر شناخته شدند، تصریح کرد: توجه و دقت در مسائل کمی و کیفی تولید بتن در این مسابقات بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: بدون شک برگزاری این مسابقات رقابتی در ارتقای صنعت ساخت و ساز بتن در بخش‌های اجرایی و دانشگاهی کلانشهر اصفهان از اهداف اصلی برگزاری این مسابقه است.

قاری قرآن با اشاره به اینکه چنین مسابقاتی به صورت بین دانشگاه و بدون توجه به در نظر گرفتن مسائل اقتصادی برگزار می‌شد، بیان داشت: این مسابقات برای نخستین بار در کشور در بین بخش‌های اجرایی و نیز دانشجویی برگزار شده است که نخستین دوره آن با حضور ۲۸ تیم دانشگاهی و اجرایی در بهمن ماه سال جاری برگزار شد.

وی به رعایت  فاکتورهای اقتصادی و مقاومت و دوام بتن‌ها اشاره کرد و گفت: این مسابقات با همکاری انجمن بتن ایران نمایندگی استان اصفهان،سازمان نظام مهندسی ساختمان با مجموعه شهرداری برگزار شده است.

قاری قرآن به برگزاری نخستین مرحله مسابقات بتن مقام و اقتصادی تحت عنوان ساخت نمونه‌ها اشاره کرد و افزود: در نظر داریم مسابقات دیگری در همین زمینه در اصفهان برگزار کنیم.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول