اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 5 مشهد مطرح کرد

50 درصد تخفیف در اعطای مجوز پایانکار ساختمان در بافت‌های فرسوده

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 5 شهرداری مشهد از تخفیف 50 درصدی مجوز پایانکار ساختمانی در بافت‌های فرسوده خبر داد.

50 درصد تخفیف در اعطای مجوز پایانکار ساختمان در بافت‌های فرسوده

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید حسن حسینی گفت: با توجه به اینکه برخی از محلات این منطقه از بافت‌های فرسوده شهری است و در راستای افزایش رفاه اجتماعی در این محلات پروانه ساختمانی با تخفیف 50 درصدی صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه احداث ساختمان در مساحت حداقل 150 مترمربع از شروط این تخفیف است، افزود: در ارتباط ارائه وام‌ برای برخورداری بافت‌های فرسوده، این منطقه در راس مناطق قرار دارد که علاوه بر تخفیف 50 درصدی صدور مجور پروانه اقدام به اعطای تسهیلات با بهره پائین به شهروندان ساکن در این محلات به ازای هر واحد می‌کند.

شهردار منطقه 5 شهرداری مشهد کوی سجادیه، قلعه کهنه گلشهر، قلعه کهنه مهدی‌آباد را از بافت‌های فرسوده در این منطقه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه 5 به لحاظ خدمات شهری در رتبه برتر در سطح مناطق قرار داد، تصریح کرد: منطقه 5 یک منطقه زائرپذیر است و با توجه به نزدیکی سال جدید برنامه‌ریزی‌هایی را در راستای رفاه حال زائران در دستور کار خود قرار داده است.

حسینی تاکید کرد: منازل مسکونی شخصی که قرار است در اختیار زائران قرار بگیرد باید از استانداردهای لازم فضای اقامتی برخوردار باشد. 

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول