اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

«ما توانسته‌ایم» در جای جای شیراز قابل لمس است

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز با اشاره به برگزاری نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» گفت: این نمایشگاه بخشی از خدمات دستگاه‌های مختلف اجرایی استان پهناور فارس را به نمایش گذاشته است.

«ما توانسته‌ایم» در جای جای شیراز قابل لمس است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک فطرت بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهروندان استان فارس هر روز شاهد فعالیت دستگاه‌های مختلف در شهر و دیارشان هستند و این موضوع با همکاری تمام دستگاه‌ها و نهادها به طور کامل در عمل مشخص و ثابت شده است.

پاک فطرت با اشاره به اینکه پس از گذشت 33 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی، «ما توانسته‌ایم» در جای جای شهر شیراز لمس می‌شود ابراز داشت: برپایی نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» نشانه همراهی و همدلی دستگاه‌های خدمات‌رسان با همکاری مدیریت این استان بود.

پاک فطرت تحقق «ما توانسته‌ایم» را بر اساس منویات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب و ایجاد روحیه خودباوری دانست و اظهار داشت: کلنگ‌زنی سد تنگ سرخ با همکاری دولت، تکمیل قریب‌الوقوع فاز یک قطار شهری شیراز با همکاری و صبر همگان و به زودی آغاز عملیات اجرایی پل منحصر به فرد کابلی ولی عصر با نماد اسلامی، حاصل فکر و تلاش فرزندان توانمند انقلاب است.

وی تحقق بودجه 637 میلیارد تومانی در سال 90 را نماد همراهی و همگامی شهروندان در ساخت شیراز بزرگ ارزیابی و تصریح کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های متعدد سرمایه‌گذاری، طراحی و ارائه پروژه‌های جدید سرمایه‌گذاری، شهرداری الکترونیک، نظارت تصویری بر ترافیک شهر، ساخت تونل‌ها، بزرگراه‌ها، ایستگاه‌های متعدد آتش‌نشانی، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله دستاوردهایی است که به برکت انقلاب اسلامی در این شهر حاصل شده است.

وی همچنین پیشرفت و تغییر محسوس در مبلمان و منظر شهری، کسب مقام نخست در شهر پاکیزه و سبز و اجرای 200 کیلومتر لوله‌گذاری آب‌های سطحی را از دیگر پیشرفت‌های شهرداری شیراز به یمن انقلاب اسلامی برشمرد.

شهردار شیراز در ادامه به تنظیم برنامه‌ای برای شیراز 1395 و 1400 نیز اشاره کرد و افزود: شیراز با همکاری شهروندان، مسئولان و دوستدارانش در اقصی نقاط دنیا، به شهری جهانی با محوریت سومین حرم اهل بیت (ع) تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول