اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه الغدیر یزد:

مسابقات قرآن و عترت بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه الغدیر استان یزد گفت: دهمین دوره مسابقات قرآن و عترت سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه الغدیر استان در یزد برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن و عترت بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود

علی صدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: دهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه الغدیر استان یزد، صبح فردا پنج‌شنبه در یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله استانی دهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج دانش‌آموزی با حضور دانش‌آموزان پوینده و پیشگام بسیجی برادر در مقطع راهنمایی و دبیرستان در چهار رشته حفظ، درک مفاهیم، قرائت قرآن و عترت برگزار می‌شود.

صدری یادآور شد: مرحله شهرستانی این مسابقات در دهه فجر برگزار شد و نفرات اول و دوم هر رشته به مرکز استان معرفی شدند. نفراتی که در این مرحله موفق به کسب مقام اول در هر رشته شوند، ضمن اهدای لوح یادبود و جوایز ارزنده به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه الغدیر گسترش معرفت نسبت به آموزه‌های قرآنی، انس با قرآن کریم، آشنایی با عترت و احادیث و روایات در بین دانش‌آموزان بسیجی را از اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد.

وی افزود: تلاش ما برای جذب و هدایت دانش‌آموزان در مسیر تعالی و رشد معنوی از طریق فراگیری عمیق و انس با قرآن کریم و نیز جلوگیری از انحرافات فکری و اخلاقی در بین جوانان است. این مسابقات ویژه برادران بوده و طی آن 161 دانش‌آموز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

دهمین دوره مسابقات قرآن و عترت سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه الغدیر استان یزد در محل پژوهشکده تالار فرهنگیان واقع در صفاییه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول