اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سی و چهارمین دوره

درخشش مشهدی‌ها در مسابقات سراسری قرآن کریم

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی گفت: در سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، شرکت‌ کنندگان خراسان‌رضوی با کسب 8 رتبه برتر به خوبی درخشیدند.

درخشش مشهدی‌ها در مسابقات سراسری قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی، حجت‌الاسلام سعید آخوندی گفت: خراسان‌رضوی با ثبت رکورد 104 هزار نفری حضور قرآنی‌ها در سی و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم و سهمیه 31 نفری، 18 برادر و 13 خواهر در مقطع بزرگسال به مرحله کشوری گام گذاشت.

وی ادامه داد: در مقطع بزرگسالان که افراد بالای 16 سال بودند، 370 نفر از مرحله استانی به مرحله کشوری راه یافته‌اند که 200 نفر از این تعداد، برادران و 170 نفر هم از خواهران بودند که این تعداد در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآنی که از 25 بهمن‌ماه در هرمزگان آغاز شده بود، به رقابت پرداختند.

آخوندی افزود: از بین این 370 نفر 5 نفر در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ 20 جزء، ترتیل و مفاهیم قرآن برگزیده شدند که نفرات اول در رشته‌های حفظ کل قرآن و قرائت به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران به مسابقات بین‌المللی راه می‌یابند.

در گروه خواهران خانم‌ها ملیحه اسحاق‌نژاد نفر اول رشته ترتیل، مریم صاحب دیوانی نفر دوم رشته قرائت، فرزانه کلالی نفر چهارم رشته ترتیل و زهره حسین‌زاده به عنوان نفر پنجم رشته حفظ 20 جزء انتخاب شدند.

در گروه برادران نیز آقایان سیدحامد حسینی نفر دوم رشته ترتیل، محمد مشمول نفر چهارم رشته قرائت، سعید قره‌داشی نفر دوم حفظ 20 جزء و محمد خاکپور به عنوان نفر سوم رشته حفظ 20 جزء انتخاب شدند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول