اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» صورت گرفت

ارائه دستاوردهای زندان‌های فارس پس از انقلاب

خبرگزاری فارس: دستاوردهای اداره کل زندان‌های فارس پس از پیروزی انقلاب اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی «ما توانسته‌ایم» گشایش یافت.

ارائه دستاوردهای زندان‌های فارس پس از انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان فارس، مسئول غرفه دستاوردها و صنایع دستی زندانیان زندان‌های فارس در نمایشگاه بین‌المللی «ما توانسته‌ایم»، اظهار داشت: در این نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی زندانیان شامل انواع تابلوهای منبت و معرق، فلزکاری، خوشنویسی، تابلو فرش، صنایع چرم، مینیاتور، توپ‌سازی و... نیز در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

قاسم اسکندری افزود: با هدف معرفی دستاوردهای سازمان‌های دولتی و غیردولتی نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» با حضور تمام دستگاه‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برگزار شده و اداره کل زندان‌ها نیز دستاوردهای خود را پس از پیروزی انقلاب در سالن سرو این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده است.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه، فعالیت‌های حوزه‌های مختلف فرهنگی، اشتغال و حرفه‌آموزی، تربیتی و همچنین اقدامات مراکز زیر پوشش زندان‌ها مانند ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان، مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های فارس و اقدامات انجام گرفته در راستای کاهش آسیب رفتارهای پرخطر به نمایش گذاشته شده است.

این مقام مسئول در زندان‌های فارس تصریح کرد: با هدف اشتغالزایی در درون و بیرون از زندان از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه امسال 5 هزار و 600 نفر از مددجویان آموزش حرفه‌آموزی در زندان‌ها داشته‌اند که این رقم بیش از تعهد اداره کل زندان‌ها در حوزه حرفه‌آموزی بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال 90 زمینه اشتغال 4 هزار و 700 نفر از مددجویان در زندان‌های این استان ایجاد شده است.

اسکندری خاطرنشان کرد: نمایشگاه دستاوردهای زندان‌های فارس از تاریخ 30 بهمن ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس دایر است.

افتتاحیه این نمایشگاه با حضور استاندار فارس، امام جمعه شیراز، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیرکل زندان‌های این استان و معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندان‌های فارس برگزار شد. 

انتهای پیام/صا30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول