اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مادر دو شهید قمی به فرزندان شهیدش پیوست

خبرگزاری فارس: مادر فداکار و ایثارگر "شهیدان احمد و محمود امیدی" که عمری را در راستای تربیت نیکوی فرزندان خویش صرف کرد، به فرزندان شهیدش پیوست.

مادر دو شهید قمی به فرزندان شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مادر فداکار و ایثارگر "شهیدان احمد و محمود امیدی" که عمری را در راستای تربیت نیکوی فرزندان خویش صرف کرد و آنان را برای رضای حق تعالی تقدیم راه اسلام و انقلاب اسلامی کرد، به شهیدانش پیوست.

این بانوی فداکار قمی دو فرزندش را در راه اسلام تقدیم کرده و فرزند دیگرش نیز به درجه رفیع جانبازی نایل آمد.

وی از خاندان ایثار و شهادت و الگویی عملی و مروج فرهنگ اسلامی بود و توانست در فراغ فرزندان شهیدش راه آنان را زینب گونه ادامه دهد.

مراسم تشییع آن بانوی ایثارگر امروز از ساعت 14از مقابل مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و بعد از اقامه نماز و طواف بر گرد ضریح مطهر بانوی کرامت، تا گلزار علی بن جعفر (ع) تشییع و در کنار شهیدانش به خاک سپرده می‌شود.

این گزارش حاکی است، شهید احمد امیدی در تاریخ دوم اسفند ماه سال 44 متولد شد و با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل سرانجام در منطقه عین خوش ایلام در پانزدهم آبان ماه سال 61 در سن 17 سالگی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

همچنین شهید محمود امیدی نیز در دهم شهریور ماه سال 46 متولد شد و منطقه شلمچه در سوم مرداد ماه سال 6 به شهادت رسید.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول