اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

بنابی‌ها مشارکت 80 درصدی در انتخابات خواهند داشت

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب گفت: شور و شوق انتخاباتی در شهرستان بناب نشان می‌دهد که مردم این شهرستان با حضور بیش از 80 درصدی خود در پای صندوق‌های رأی همانند انتخابات‌های دیگر به دنیا نشان خواهند داد که همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری هستند.

بنابی‌ها مشارکت 80 درصدی در انتخابات خواهند داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید برقی ظهر امروز در نشست مسئولان و اعضای هیئت بازرسی انتخابات بناب با اشاره به تلاش‌های نظام سلطه برای کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات افزود: حضور در پای صندوق‌های رأی تأثیر بسزایی در مجامع بین‌المللی دارد.

وی با بیان اینکه در انتخابات نمایندگان مجلس نباید احساسی تصمیم بگیریم؛ اذعان کرد: افرادی را که به درد نظام و انقلاب می‌خورند، انتخاب کرده و به مجلس بفرستیم.

فرماندار بناب قانونگذاری و نظارت را وظیفه اصلی یک نماینده اعلام کرد و گفت: کاندیداها وعده‌های غیرعملی به مردم ندهند، دادن مواردی از این وعده‌های غیرقابل تحقق به مردم دیده می‌شود.

وی سپس مهم‌ترین نقش بازرسان در انتخابات را رعایت کامل بی‌طرفی در امر برگزاری انتخابات دانست.

فرماندار بناب گفت: شور و شوق انتخاباتی در شهرستان بناب نشان می‌دهد که مردم این شهرستان با حضور بیش از 80 درصدی خود در پای صندوق‌های رأی همانند انتخابات‌های دیگر به دنیا نشان خواهند داد که همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری هستند.

بخشدار مرکزی بناب و رئیس هیئت بازرسی انتخابات این شهرستان نیز اظهار کرد: اجرای قانون مهم‌ترین رویکرد دست‌اندرکاران انتخابات در بناب بوده و برای احقاق این مهم از سوی مسئولان ذی‌ربط برنامه‌ریزی شده، به‌طوری که برای جمع‌آوری آرای مردم 108 صندوق اخذ رأی در سطح شهرستان بناب تدارک دیده شده است.

ناصر بزازبنابی افزود: بیش از 2 هزار و 500 نفر عوامل اجرایی، اجرای سالم انتخابات را در سطح شهرستان به عهده دارند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات بناب با اشاره به تلاش دشمنان نظام برای حضور کمرنگ مردم در صحنه انتخابات گفت: مشارکت حداقلی مردم یکی از اهداف و خواسته‌های دشمنان نظام است، ولی مردم ولایت‌مدار شهرستان بناب در کنار مردم سراسر کشور همان گونه که در راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن نشان دادند که پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند؛ 12 اسفندماه نیز با حضور در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی به دهان دشمنان نظام خواهند زد.

شهرستان بناب با 130 هزار نفر جمعیت در جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول