اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

انتخابات مهم‌ترین چالش دشمنان نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به اهمیت برگزاری انتخابات کشور و مشارکت حداکثری مردم در عرصه بین‌المللی اشاره کرد و از آن به عنوان مهم‌ترین چالش دشمنان انقلاب اسلامی نام برد.

انتخابات مهم‌ترین چالش دشمنان نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سردار محمدحسین رجبی پیش از ظهر امروز در نشست روشنگری بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس که در سالن شهدای گمنام سپاه ناحیه سنندج برگزار شد اظهار کرد: حضور گسترده مردم شهیدپرور ایران در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی همواره موجب ترس دشمنان بوده و تلاش دشمن برای جلوگیری از مشارکت مردم در عرصه‌های سرنوشت‌ساز همواره بی‌نتیجه مانده است.

به گفته وی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در 12 اسفند ماه جاری زمینه‌ساز استمرار ناکامی‌های دشمنان و فرصتی دیگر برای اثبات اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی در جهان خواهد بود.

رجبی اقتدار و عظمت کنونی ایران و ملت را نشان از مشارکت همه جانبه آنان در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه سیاسی خواند و تصریح کرد: با این روند زمینه ناکامی دشمنان در انتخابات پیش‌ رو فراهم شده و تیرهای زهرآگین آنان به سنگ خواهد خورد. 

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: مردم غیور ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده و با صلابت خویش در پای صندوق‌های رأی تمام پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کنند و حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.

رجبی اضافه کرد: بصیرت و آگاهی دینی و سیاسی ملت ایران همواره برگ برنده این ملت در برابر توطئه‌های دشمنان بوده و عظمت و اقتدار ایران اسلامی در سایه همین مؤلفه‌ها در عرصه‌های بین‌المللی خود را نشان داده است.

به گفته وی دشمن برای بر هم زدن انتخابات و یا مشارکت حداقلی در تلاش است و مردم باید با شرکت حداکثری خود تحقق برنامه‌های آنان را ناکام گذاشته و آنان را در رسیدن به اهدافشان مأیوس ‌کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه به معیارهای انتخاب یک نماینده اصلح و موفق اشاره کرد و افزود: توانایی، اشرافیت به مشکلات مردم، تعهد و تخصص از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح است و مردم باید با دقت هر چه تمام‌تر اصلح‌ترین کاندیداها را برای ورود به مجلس انتخاب کنند.

به گفته رجبی اگر چه کردستان در زمینه‌های مختلف پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است، اما کافی نبوده و بدون شک با وجود نمایندگان توانمند و اصلح در مجلس زمینه جبران سایر عقب‌ماندگی‌ها نیز فراهم می‌شود.

وی در پایان خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شد و افزود: بسیجیان به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه باید در زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با تبیین نقش این حضور برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان تلاش کنند.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول