اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

مددجویان چهارمحال و بختیاری به عتبات عالیات اعزام می‎شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از اعزام 81 نفر از کارکنان و مددجویان بهزیستی این استان به عتبات عالیات خبر داد.

مددجویان چهارمحال و بختیاری به عتبات عالیات اعزام می‎شوند

حسین سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل آمده از سوی سازمان بهزیستی کشور برای اعزام معلولان و اقشار زیرپوشش برای زیارت عتبات عالیات 81 نفر از افراد زیرپوشش بهزیستی این استان عازم این سفر معنوی خواهند شد.

وی افزود: این تعداد از اقشار زیرپوشش بهزیستی این استان است که هزینه سفر آنان به صورت کامل از سوی سازمان بهزیستی کشور پرداخت شده در قالب دو کاروان به کشور عراق برای زیارت اعزام خواهند شد.

سعیدی، اعزام مددجویان و کارکنان را در راستای فعالیت‌های فرهنگی و پیشگیری سازمان دانست و گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته 81 نفر از کارکنان و مددجویان این سازمان شامل 25 نفر از پرسنل اداری و 61 نفر از معلولان و مددجویان این سازمان به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعتبارات این طرح فرهنگی، گفت: هزینه سفر کارکنان و مددجویان بهزیستی به عتبات عالیات در مجموع 36 میلیون تومان برآورد شده است که از محل اعتبارات فرهنگی این سازمان هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه نخستین کاروان اعزامی از کارکنان و مددجویان این سازمان 27 بهمن ماه جاری به کشور عراق اعزام شد، گفت: دومین کاروان اعزامی این سازمان فردا عازم عتبات عالیات خواهد شد.

سعیدی اضافه کرد: در آموزه‌های دینی در راستای اهمیت تزکیه نفس و تقدم آن بر تعلیم و تربیت و تقویت بنیان‌های اعتقادی و رفتاری در ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی تاکید فراوانی صورت گرفته است.

وی افزود: زیارت اماکن مقدسه و متبرکه تأثیر عمیقی در تحول روحی و تعالی و رشد افراد دارد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول