اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره زندان ایرانشهر:

خلاقیت در عرصه اصلاح و تربیت مددجویان اصلی ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره زندان شهرستان ایرانشهرگفت: خلاقیت و پویایی در عرصه اصلاح و تربیت اصلی ضروری است.

خلاقیت در عرصه اصلاح و تربیت مددجویان اصلی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی زندان‌های سیستان و بلوچستان، محمدحسین خسروی در جمع کارکنان اداره زندان ایرانشهر اظهار داشت: فکر خلاق و سازنده منجر به ابتکار در عمل و دقت نظر و پویایی در فرایند اصلاح و تربیت مددجویان و ارائه خدمات مختلف آموزشی و فرهنگی و اجتماعی به مددجویان می‌شود.

خسروی با بیان اینکه بررسی مشکلات خانوادگی و شرایط تحصیلی و علل بروز جرم و ارائه راهکارهای توانمندی مددجویان می‌تواند در جلوگیری از بازگشت مجدد آنان به جامعه مؤثر باشد افزود: بررسی و تبیین  مسائل مددجویان جوان و ارائه راهکارهای مناسب از سوی کارشناسان اجتماعی در راستای توانمندسازی شخصیتی و روانی مددجویان، می‌تواند راهگشای بازگشت شرافتمندانه آنان به جامعه، شناخت بهتر علل ارتکاب جرم، همچنین شناخت آسیب‌های اجتماعی و کاهش نرخ بازگشت مجدد مددجویان به زندان شود.

رئیس اداره زندان ایرانشهر ادامه داد: اصلاح و تربیت، ضرورت و اهتمام و شرکت منسجم و مؤثر در دوره‌های آموزشی و فرهنگی، اشتغالزایی در زندان محوری‌ترین مسیر برای بازگشت سالم مددجویان جوان به جامعه و موثرترین فرایند در عرصه توانمندسازی مددجویان و تقویت و اصلاح رفتاری و شخصیتی مددجویان است.

خسروی اضافه کرد: توانمندسازی روحی و شخصیتی مددجویان و انس و نزدیکی با مفاهیم و آموزه‌های عقیدتی و دینی از مسئولیت‌های خطیر و مهم کارکنان زندان‌ها در راستای اصلاح و تربیت مددجویان است.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول