اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

گازرسانی به روستاهای فاقد گاز در البرز

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، روستاهای فاقد گازشهری در البرز از این نعمت برخوردار می‌شوند.

گازرسانی به روستاهای فاقد گاز در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، عیسی فرهادی ظهر امروز در نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اظهار داشت: در این راستا این روستاها هم‌اکنون شناسایی شده و براساس برنامه زمان‌بندی شده تا پایان سال 91 روستاهای فاقد گاز در البرز از این نعمت برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات به روستاها و رفع محرومیت‌زدایی از مهمترین اقداماتی است که مسئولان باید به آن بیشتر توجه کنند.

استاندار البرز گفت: هنگامی که خدمات‌رسانی به نحوی شود که ساکنان روستاها هیچ کمبودی را احساس نکنند، مهاجرت به شهرها نیز کاهش پیدا کرده و روستاییان به شغل خود که همان دامداری و کشاورزی است می‌پردازند.

فرهادی تأکید کرد: توسعه خدمات آموزشی، درمانی و خدمات شهری از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در روستاها انجام شود.

*عملیات گازرسانی به شهرستان طالقان و بخش آسارای کرج

وی در ادامه سخنان خود به عملیات گازرسانی به روستاهای شهرستان طالقان و بخش آسارا اشاره کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده هم‌اکنون عملیات گازرسانی به شهرستان طالقان و بخش آسارای کرج به سرعت در حال انجام است.

استاندار البرز افزود: با توجه به اینکه برخی از روستاهای البرز در شرایط کوهستانی بوده هم‌اکنون از طریق خودروهای سیار سیلندرهای گاز در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

فرهادی تصریح کرد: هیئت دولت و به ویژه شخص رئیس جمهور تأکیدات فراوانی را به منظور گازرسانی به روستاها داشتند و این مهم یکی از مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به این استان بوده است که با توجه به پیگیری‌های انجام شده این مصوبات در حال اجرا است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول