اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انزلی:

85 هزار نفر در انزلی واجد شرایط رأی دادن هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار انزلی گفت: بین 80 تا 85 هزار نفر در انزلی واجد شرایط رأی دادن هستند و شاهد حضور پرشور مردم این شهرستان در انتخابات مجلس نهم خواهیم بود.

85 هزار نفر در انزلی واجد شرایط رأی دادن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی سعادتمند داودی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان از برگزارکنندگان برنامه‌های دهه فجر شهرستان انزلی قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال برنامه‌های با کیفیت و بسیار خوبی برگزار شد افزود: تبلیغات بسیار خوبی صورت گرفت و اداره‌های مختلف شهرستان از جمله نیروی دریایی، سپاه، انتظامی، دانشگاه‌، ارشاد و فرهنگ اسلامی و اطلاعات همکاری‌های خوبی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر داشتند.

این مسئول همکاری‌های مسئولان را موجب دلگرمی حضور مردم در انتخابات دانست و تصریح کرد: در آینده نزدیک چندین سالن ورزشی، ساختمان عظیم دانشگاه آزاد، یک کارخانه داروسازی برای دام و طیور، چندین هتل و پروژه گردشگری و دستگاه آب شیرین‌کن سنگاچین انزلی به اتمام می‌رسد.

وی استفاده از آب تالاب انزلی برای کشاورزان و بردن آن به بالادست را کاری بزرگ دانست و یادآور شد: این کار توسط دولت انجام می‌شود و امیدواریم به نقطه قابل قبولی برسد.

داودی با بیان اینکه چند آسفالت معابر روستایی قبل از پایان امسال انجام می‌شود ابراز داشت: دولت برای پروژه فاضلاب انزلی بیش از 3 میلیارد و سه میلیون تومان در نظر گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای پروژه‌های چهاربانده کردن انزلی به رضوانشهر و مرکز آموزش هتلداری و انتقال ندامتگاه به خارج از شهر سنگاچین و تخصیص اعتبارات می‌تواند انزلی را متحول و گردشگر زیادی را جذب کند.

فرماندار انزلی در بحث انتخابات اذعان داشت: در انزلی رقابت خوبی وجود دارد و چند روز دیگر با آغاز تبلیغات رسمی این رقابت‌ها پررنگ‌تر می‌شود.

وی تصریح کرد: به طور یقین مردم در انتخابات مجلس نهم حضوری پرشور می‌یابند و به‌زودی شورای اداری فرمانداری انزلی قبل از انتخابات برگزار و نسبت به حضور مردم تاکید می‌شود.

داودی با اشاره به واجدان شرایط رأی دادن در انزلی یادآور شد: بین 80 تا 85 هزار نفر مردم انزلی دارای شرایط رأی دادن هستند و امیدواریم شاهد حضوری پرشور در انتخابات مجلس نهم باشیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول