اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی هرمزگان اعلام کرد

کاهش دید افقی در بندرعباس به 500 متر / هوای هرمزگان فردا آرام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه طی وزش باد همراه با گرد و غبار حداقل میدان دید افقی در شهر بندرعباس به 500 متر کاهش یافته است، گفت: فردا عصر هوا آرام می‌شود.

کاهش دید افقی در بندرعباس به 500 متر / هوای هرمزگان فردا آرام می‌شود

سعید رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به ورود و نفوذ زبانه‌های سامانه پرفشار شمالی به هرمزگان اظهار داشت: طی 24 ساعته آینده تأثیرات ورود این سامانه به شکل وزش باد شدید در مرکز و شرق هرمزگان قابل مشاهده است همان‌طور که الان نیز از شب گذشته و اوایل بامداد امروز این تأثیرات به شکل وزش باد و گرد و غبار محسوس است.

وی با بیان اینکه حداکثر سرعت وزش باد طی ساعت‌های آینده در استان به 55 کیلومتر در ساعت خواهد رسید افزود: در حال حاضر ارتفاع موج در تنگه هرمز به یک و نیم متر رسیده است.

مدیرکل هواشناسی هرمزگان یادآور شد: بر اثر گرد و غبار حاصل از این تحولات، در شهر بندرعباس حداقل میدان دید افقی به 500 متر رسیده است.

وی ادامه داد: تأثیرات این سامانه حوالی ظهر فردا با فروکش کردن وزش باد کاسته خواهد شد و عصر فردا به طور کامل هوا آرام و این سامانه از استان خارج می‌شود.

رنجبر اضافه کرد: توصیه‌های لازم در راستای تردد شناورها طی امروز و فردا به مراجع مربوطه شده است.

وی تأکید کرد: پیشنهاد می‌شود طی ساعات آینده کودکان و افراد مبتلا به بیماری‌های تنفسی از قرار گرفتن در فضای باز خودداری کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول