اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان خبر داد

کاهش 10 درصدی مصرف آب روستایی در نهبندان

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان از کاهش 10 درصدی مصرف آب روستایی در این شهرستان بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.

کاهش 10 درصدی مصرف آب روستایی در نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی صبح امروز در جلسه ستاد هدفمندی یارانه‌ها و کمیسیون تنظیم بازار شهرستان نهبندان اظهار داشت: دولت نهم و دهم به منظور تحقق شعارها و اهداف خویش قانون هدفمندی یارانه‌ها را در کشور مطرح و عملی کرد.

وی ادامه داد: توزیع یارانه‌ها به طور مساوی در بین دهک‌ها و اقشار مختلف جامعه سبب شده تا مردم طعم عدالت و این قانون ارزشمند را بچشند.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: مبلغ 42 هزار و 500 تومان یارانه‌ها برای تمامی افراد جامعه اعم از غنی و فقیر سبب شده تا دیدگاه مثبت مردم نسبت به دولت و قانون هدفمندی یارانه‌ها تقویت شود و همگامی بیشتری با دولت عدالت‌محور و این قانون ارزشی داشته باشند.

شرافتی با بیان اینکه قانون هدفمندی یارانه‌ها توازن عدالت و کاهش شکاف‌های طبقاتی را به دنبال داشته و دارد، افزود: این قانون آینده و افق روشن کشور را در عرصه‌های مختلف به ویژه در زمینه‌های اقتصادی و خودکفایی محقق می‌سازد.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای درست و موفقیت‌آمیز این قانون بیشترین کمک به دولت از طرف خود مردم صورت گرفت، یادآور شد: مردم و خانواده‌ها با مدیریت یارانه‌های دریافتی و منابع در اختیار خود بهترین کمک را به دولت در اجرای این قانون کردند.

فرماندار نهبندان اظهار داشت: کاهش مصرف آب، برق و دیگر منابع بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها خود گواه و سند معتبر بر اجرای موفقیت‌آمیز این قانون و همکاری خوب مردم با دولت در راستای اجرای این قانون محسوب می‌شود.

وی، مدیریت منابع و اصلاح الگوی مصرف را از مهم‌ترین شاخص‌ها و مؤلفه‌های قانون هدفمندی یارانه‌ها عنوان کرد و گفت: کاهش مصرف در منابع مختلف، تقویت توان اقتصادی مردم، افزایش کیفیت کالاها و توزیع عادلانه منابع کشور از مهم‌ترین مزایا و پیامدهای مثبت این قانون به شمار می‌رود.

فرماندار نهبندان از کاهش 10 درصدی مصرف آب روستایی در این شهرستان بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و افزود: بعد از اجرای این قانون در مصرف آب شهری نیز به همین اندازه کاهش را در شهرستان داریم که اینها همه از نتایج مثبت قانون هدفمندی یارانه‌ها است تا مردم از منابع  درست و بهینه استفاده کنند.

شرافتی تصریح کرد: هم‌چنین در این شهرستان مصرف برق خانگی بعد از اجرای هدفمندی یارانه‌ها 12 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول