اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه:

بیش از 10 میلیارد ریال در بخش برق هزینه شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: امسال اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال در بخش برق هزینه شده است.

بیش از 10 میلیارد ریال در بخش برق هزینه شده است

احمد جعفری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: امروز تولید برق با هزینه بالایی به انجام می‌رسد و با صرف هزینه‌های بسیار بالاتر آن را نگهداری می‌کنند و خیلی ارزان به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد که نیازمند مصرف درست این انرژی است.

جعفری‌نسب مجموع فعالیت‌ها و خدماتی که در سال‌های اخیر برای بهبود و وضعیت برق و ارتقای سطح کیفی خدمات به شهروندان گناوه‌ای ارائه شده را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: آمادگی لازم برای توسعه و بهبود فعالیت‌های زیربنایی برق را داریم.

فرماندار گناوه اظهار داشت: اعتباری بیش از 10 میلیارد و 400 میلیون ریال در سال 90 برای توسعه، احداث، اصلاح و بهینه سازی تاسیسات برق شهرستان گناوه از محل اعتبارات استانی و شهرستانی اختصاص یافته است.

جعفری‌نسب تاکید کرد: اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها شاید تنها گزینه‌ای است که هزینه‌های مصرف و تولید و نگهداری به نقطه سر به سر برسد که شجاعت دولت نهم و دهم در به اجرا درآوردن هدفمندسازی یارانه‌ها راه حلی باشد که بتواند این صنعت را بر روی پای خود نگهدارد و ما فرهنگ مصرف بهتر را بیاموزیم.

وی خواستار اصلاح روشنایی معابر شهرستان شد و گفت: خیابان فضیلت که هم‌اکنون فاقد روشنایی است به زودی روشنایی آن انجام می‌شود. 

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول