اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله کعبی:

منتخبان ملت باید به دنبال تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب باشند

خبرگزاری فارس: عضو خبرگان رهبری گفت: در انتخابات مجلس باید نمایندگانی انتخاب شوند که با پرهیز از محافظه کاری، به دنبال تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب بوده و بر این اصول پایداری داشته باشند.

منتخبان ملت باید به دنبال تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی قم، آیت‌الله عباس کعبی اعضای فعال تشکل‌های دانشجویی قم تقدیر از تاسیس مجمع هماهنگی میان تشکل‌های دانشجویی، این مجمع را اسوه‌ای برای تشکل‌های دانشجویی در سراسر کشور دانست و افزود: مجمع شما باید نماد علم، ایمان، امر به معروف و نهی از منکر، غیرت دینی و شتاب در تحول به سمت تحقق دانشگاه اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه جوانان قم از قبل انقلاب در گسترش تفکر روحانیت در سراسر کشور پیشتاز بودند، خاطرنشان کرد: چهره‌های مصمم شما نیز نشان می‌دهد که ادامه راه جوانانی که در نهادسازی اوایل انقلاب و در دفاع مقدس نقش اصلی را ایفا کردند را به خوبی دنبال خواهید کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به لزوم کادر سازی و تربیت نیروهای مدیر برای آینده نظام اسلامی گفت: باید ضمن تعیین چشم اندازهای یک ساله، 5 ساله و 10 ساله، نسبت به برگزاری دوره‌های مبانی معرفتی و سیاسی با به کارگیری اساتید مجرب و استفاده از ظرفیت حوزه علمیه اهتمام داشته باشید.

وی گفت:‌ فکر نکنید فعالیتی که شما در تشکل‌ها انجام می‌دهید یک فعالیت جنبی کوتاه مدت در کنار درسهایتان است، بلکه فعالیت شما به منزله ایفای رسالت ایمانی و نقش انقلابی است.

کعبی وحدت در عین اختلاف سلایق میان تشکل‌های دانشجویی را سبب افزایش همدلی و سریعتر محقق شدن اهداف دانست و افزود: با وجود وجود اختلاف سلایق، محوریت اتحاد خود را ولایت و رهبری قرار دهید و برای تحقق هرچه بیشتر منویات رهبر معظم انقلاب تلاش کنید.

وی شرایط فعلی جهان را در آستانه ایجاد یک تحول عظیم قلمداد کرد و با یادآوری سخنان رهبری مبنی بر قرار گرفتن ایران در یک پیچ عظیم تاریخی و تمدنی خاطرنشان کرد: در آینده شرایطی رقم خواهد خورد که بلوک‌های شرق و غرب رنگ خواهند باخت و بلوک اسلام ناب محمدی جای تمام این تفکرات را خواهد گرفت.

عضو خبرگان رهبری افزایش شور و نشاط فضای دانشگاه برای انتخابات به منظور مشارکت هرچه بیشتر را وظیفه تشکل‌های دانشجویی عنوان کرد و یادآور شد: در مرحله بعد باید به دنبال افراد اصلح باشیم و تلاش کنیم نمایندگانی را وارد مجلس کنیم که با پرهیز از محافظه کاری، به دنبال تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب بوده و بر این اصول پایداری داشته باشند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول