اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ:

تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند همیاری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین‌دژ گفت: تامین جهیزیه نوعروسان کمیته امداد نیازمند همیاری و همکاری مسئولان و مردم است.

تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند همیاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، بهروز بهروز عصر امروز در مراسم اهدای جهیزیه نوعروسان کمیته امداد شهرستان شاهین‌دژ اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب با تشکیل ستاد تامین جهیزیه در کمیته امداد امام خمینی (ره) جیهزیه بسیاری از نوعروسان تامین شد.

وی با بیان اینکه درصد بالایی از ازدواج‌هایی که توسط خیرین شکل می‌گیرد با موفقیت روبه‌رو بوده است، افزود: تامین جهیزیه برای نوعروسان توسط خیران و نیکوکاران سبب استحکام بنیان خانواده‌های کم‌بضاعت و جلوگیری از فروپاشی آنها، پیشگیری از اسراف و تبذیر، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و ارائه الگوی صحیح زندگی می‌شود.

بهروز ادامه داد: دین اسلام به مقوله ازدواج و تاثیر آن در حفظ ثبات و امنیت اجتماعی جامعه تاکید فراوان کرده است از این رو ستاد تامین جهیزیه می‌تواند برای حل مشکلات جوانان نیازمند، گام‌های موثرتری بردارد.

فرماندار شاهین‌دژ با تاکید بر لزوم ترویج نیکوکاری در جامعه خاطرنشان کرد: دستگیری از مستمندان و اقشار آسیب‌پذیر از بهترین عبادات و بالاترین نشانه‌های انسانیت در جامعه است.

مسئول کمیته امداد شهرستان شاهین‌دژ در این مراسم از اهدای جهیزیه به 22 نوعروس و کمک هزینه ازدواج به خانواده‌های نیازمند این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: جهیزیه‌ها و هدیه‌های ازدواج به صورت نقدی و کالا به حساب خانواده‌ها واریز می‌شود.

نادر میکائیلی با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان نهادی حمایتی فعالیت می‌کند، گفت: با وجود این نهاد حمایتی زمینه ازدواج آسان برای خانواده‌های زیر پوشش فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری و مشارکت خیران در امر ازدواج، این سنت حسنه بیش از پیش در میان جوانان این شهرستان توسعه یابد.

این مسئول از تمام خیران و نیکوکاران برای حمایت از زوج‌های جوان و تسهیل در امر ازدواج دعوت کرد و در حال حاضر برخی از دستگاه‌های اجرایی عضو اصلی این ستاد هستند تا برای حل مشکل افراد زیر پوشش کمک‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول